Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tweakblogs index tekstje indien al in bezit van tweakblog

Pagina: 1
Acties:
  • 215 views

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Als je op http://tweakblogs.net kijkt
Over Tweakblogs.net
Tweakblogs.net is de gratis blogservice van Tweakers.net, beschikbaar voor enthousiaste gebruikers. Klik hier om je aan te melden voor een eigen weblog.
Leuk en aardig als je nog niet in het bezit bent van een tweakblog, maar die tekst staat er dus ook als je al een blog hebt. Tevens is dat niet de juiste plek om een tweakblog te claimen, dat is de karmastore waar deze ingeschakeld moet worden.

Misschien als je al een blog hebt de tekst wijzigen dat je 'hier' kunt klikken om zelf een nieuwe blogpost toe te voegen (http://tweakers.net/my.tnet/weblogs?action=editpost)

Ook als je niet ingelogd bent gaat dit linkje naar de Weblogadmin, beetje loos met de inlogbox er direct onder.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wiethoofd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 17:03:
Als je op http://tweakblogs.net kijkt

[...]

Leuk en aardig als je nog niet in het bezit bent van een tweakblog, maar die tekst staat er dus ook als je al een blog hebt. Tevens is dat niet de juiste plek om een tweakblog te claimen, dat is de karmastore waar deze ingeschakeld moet worden.
Mwa, als je op de homepage van tweakblogs komt, dan is de tekst gewoon goed daar :) Hoe moet je anders weten hoe je een blog kan aanvragen?
Misschien als je al een blog hebt de tekst wijzigen dat je 'hier' kunt klikken om zelf een nieuwe blogpost toe te voegen (http://tweakers.net/my.tnet/weblogs?action=editpost)
Als je al een tweakblog heb, dan weet je de weg wel te vinden en zou die link daar een beetje raar staan (vanuit usability oogpunt).
Ook als je niet ingelogd bent gaat dit linkje naar de Weblogadmin, beetje loos met de inlogbox er direct onder.
Misschien bedoel je je het anders dan dat je beschrijft, maar als ik niet ben ingelogd, dan krijg ik netjes:
Weblogadmin

Om gebruik te kunnen maken van deze functie moet je ingelogd zijn. Via deze link kun je inloggen als je al geregistreerd bent. Indien je nog geen account hebt kun je er hier één aanmaken.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Wiethoofd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 17:03:
Tevens is dat niet de juiste plek om een tweakblog te claimen, dat is de karmastore waar deze ingeschakeld moet worden.
Niet geheel waar, dat is namelijk wel de plek waar je een tweakblog kan claimen, dat kan namelijk niet in de karmastore. In de karmastore "unlock" je alleen de mogelijkheid om een tweakblog aan te kunnen maken, iets wat je ook ziet staan als je naar die link gaat.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
BtM909 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 17:04:
Mwa, als je op de homepage van tweakblogs komt, dan is de tekst gewoon goed daar :) Hoe moet je anders weten hoe je een blog kan aanvragen?
Als je nog geen blog hebt staat is die tekst prima.
Als je al een tweakblog heb, dan weet je de weg wel te vinden en zou die link daar een beetje raar staan (vanuit usability oogpunt).
Dat ben je dus met me eens, vandaar dat ik te tekst bij het al in het bezit zijn van een blog getweakt zou zien, de invulling daarvan is niet aan mij, maar ik had daar dan een linkje gezien naar de 'Post toevoegen'-pagina.
Misschien bedoel je je het anders dan dat je beschrijft, maar als ik niet ben ingelogd, dan krijg ik netjes:
Logischer zou zijn om de link te wijzigen naar: http://tweakers.net/my.tn...kers.net/my.tnet/weblogs/ (het inlogscherm waarna je daarna pas bij het weblogbeheer terechtkomt.

Erkens schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 17:08:
Niet geheel waar, dat is namelijk wel de plek waar je een tweakblog kan claimen, dat kan namelijk niet in de karmastore. In de karmastore "unlock" je alleen de mogelijkheid om een tweakblog aan te kunnen maken, iets wat je ook ziet staan als je naar die link gaat.
Dan zou er ook een check moeten/kunnen komen of de user daadwerkelijk de 5k karma behaald heeft om de tweakblog te unlocken, zo ja, naar karmastore om te unlocken als dat nog niet gedaan is, al wel unlockt maar nog geen blog aangemaakt naar de weblogbeheer. En al in het bezig van een blog naar de 'post toevoegen'-pagina

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Wiethoofd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 17:18:
Dan zou er ook een check moeten/kunnen komen of de user daadwerkelijk de 5k karma behaald heeft om de tweakblog te unlocken, zo ja, naar karmastore om te unlocken als dat nog niet gedaan is, al wel unlockt maar nog geen blog aangemaakt naar de weblogbeheer. En al in het bezig van een blog naar de 'post toevoegen'-pagina
Een hoop "zware" queries moeten draaien (die niet te cachen zijn) voor 1 linkje? :o :P

Overigens zou ik niet een linkje plaatsen naar "post toevoegen" want dat schept verwarring, dat is namelijk niet de plek waar je een post kan toevoegen :)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Erkens schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 17:22:
Een hoop "zware" queries moeten draaien (die niet te cachen zijn) voor 1 linkje? :o :P
qft

Zo kun je ook klagen dat je een registrerenlink op de fp hebt als je al een account hebt... Ik ga geen loze queries doen op een pagina die je eigenlijk nooit nodig hebt als blogbezoeker. Wontfix

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.