Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Ik heb vandaag mijn iPhone naar iOS4 gold overgezet. Het probleem is nu dat ik niet meer in het settings menu bij "algemeen" en bij "mail,Contacten,Agenda" niet meer bij mijn mail account kan editen/openen/verwijderen (gmail via exchange).
Tevens kan ik de desbetreffende diensten ook niet meer gebruiken, mail, calendar sync. Ik krijg dan de melding dat hij de server niet kan openen.

Voor de upgrade was alles nog fine and dandy, iemand een suggestie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stouten
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06-2022
Gewoon even opnieuw opstarten en anders gewoon even je iphone resetten / restoren.

[ Voor 32% gewijzigd door Stouten op 09-06-2010 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Stouten schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 16:00:
Gewoon even je iphone resetten / restoren.
een backup restore heb ik al uitgevoerd, dat hielp niets en een full restore ook niet :(

[ Voor 7% gewijzigd door Ybox op 09-06-2010 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem met een iPhone 3GS met iOS4 erop.
Mijn POP3 en Exchange accounts syncen niet meer via de 3G verbinding (Vodafone).
Ook internetten via de 3G verbinding met Safari werkt niet. In het scherm staat wel dat ik 3G verbinding heb.
Ik krijg bij het syncen dezelfde melding:

E-mail ophalen mislukt
De e-mailserver 'mail....' reageert niet. Controleer of u de juiste accountinfo hebt ingevoerd in de e-mailinstellingen.

Via de Wifi verbinding werkt alles perfect!
Met versie 3.1.3 was er niets op de 3G verbinding aan te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:42
Er waren wel wat problemen met excange en gmail rond de IOS4 update. Inmiddels zouden die wel verholpen moeten zijn als het goed is. Bij mij doet alles het iig weer prima.

Als hij het wel doet op wifi maar niet op 3g lijkt met me eerder een probleem van je provider. Misschien heeft vodafone moeite met OS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem is dat er in iOS4 geen menu zichtbaar is om de apn-instellingen handmatig in te stellen.
In iOS 3.1.3 is dit menu te vinden onder: Instellingen --> Algemeen --> Netwerk --> Mobiel data Netwerk
Wanneer je een iPhone i.c.m. een Vodafone abbo gebruikt ben je afhankalijk van het handmatig instellen van je apn-instellingen. Na het juist instellen kun je pas data gebruiken en mms ontvangen en versturen.

Een tijdelijke oplossing is om via wifi de volgende site te bezoeken via safari op je iphone: http://www.unlockit.co.nz/
Hier kun je de apn-instellingen van je iPhone wijzigen zodat je data kunt gebruiken.
Deze wijziging kun je eenvoudig ongedaan maken zonder nadelige gevolgen.

Je kunt hierna nog steeds niet mmsen.
Ik mis bij het maken van berichten de mogelijkheid om een foto toe te voegen en ook vanuit foto's mis ik de keuze om deze te verzenden via een mms-bericht.

Ik heb T-Mobile klantenservice gebeld en mijn probleem bij ze neergelegd. Het schijnt dat bij de introductie van iOS2 hetzelfde is voorgekomen. Waarschijnlijk zal Apple een update moeten uitbrengen voor iOS4.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2010 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik had hetzelfde verhaal. Ik heb uiteindelijk de iPhone compleet gereset, een schone installatie gedaan en opnieuw alles (dus ook muziek, foto's etc) moeten syncen.

Ik vind de kwaliteit van de update echt zwaar onder de maat. Apple heeft nog veel te leren :(

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Pagina: 1