Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-09 23:38
k kreeg net een sms van Hi, dat ze wijzigingen aan gaan brengen aan de tarieven. Zie www.hi.nl/info. Net belde ik ze op en zeiden ze dat je niet je abonnement kunt opzeggen met dit als reden, omdat de verandering voordelig is voor mij, en omdat de buitenlandtarieven buiten het contract vallen? Ik wou graag jullie mening hierover weten.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Als het voordelig is voor jou als klant kan je idd niet opzeggen. Dat zou een beetje raar zijn nietwaar?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Je zult iets moeten vinden dat in het nadeel van jou als klant werkt. Buitenlandtarieven vallen niet buiten het contract, maar zoals ik het zie veranderen die tarieven in jouw voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Waarom zou je willen opzeggen? Vooral als het goedkoper wordt?

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Bensimpel schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 17:58:
Waarom zou je willen opzeggen? Vooral als het goedkoper wordt?
Dan kan TS bij een andere provider weer een abo aansluiten met een nieuw toestel ;)
Win-Win situatie dus :)

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Per 1 juli gelden nieuwe tarieven voor bellen binnen de EU:

* Bellen van 51ct naar 46ct per minuut Voordeliger
* Gebeld worden van 23ct naar 18ct per minuut Voordeliger
* Ontvangen van Voicemail van 23ct per minuut naar 0ct Voordeliger

Voicemail ontvangen wordt gratis Voordeliger

Om een onverwacht hoge telefoonrekening te voorkomen, wordt er per 1 juli 2010 een standaard begrenzing van €59,50 op het datagebruik in het buitenland (EU) ingezet. Voordeliger

Dus nee, je kan niet opzeggen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hallahan
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-09-2023

Hallahan

Bad Rooster

Hetzelfde gebeurde bij t-Mobile: deze wijzigingen vallen onder 'dwingende wetgeving', dus geen reden om op te zeggen...

Cock flavored soup mix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-10 11:50
T-Mobile is een verkeerd voorbeeld.
T-Mobile die dacht slim te zijn en daarmee de dagbundel van €5/€10,- voor onbeperkt Internet af te schaffen.

Voorbeeld:
nu €5,- per dag onbeperkt Internet in Belgie met W'n'W Standaard. Ben je vier keer per maand in Belgie dan kost dit je €20,- per maand voor onbeperkt Internet.
Met de wijziging gaat het nu €59,50 per maand kosten, en dit is niet eens onbeperkt. Je krijg voor €59,50 nog geen 30MB.
T-Mobile schuilt zich achter de OPTA. Maar de OPTA heeft T-Mobile niet verplicht om haar huidige dagtarief te wijzigen.

Wat zelfs nog erger is, dit is al sinds maart bekend en de nieuwe prijslijst van T-Mobile van mei dit jaar, staat nog steeds heel duidelijk dat er een dagbundel geldt. Dit is doelbewust klanten misleiden.

Ik ben dan ook naar de Geschillencommissie gegaan. T-Mobile heeft een schikkingsvoorstel gedaan waar ik het niet mee eens ben. Dus het gaat sowieso voor komen.
Pagina: 1