Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[forum/feat] Bij geen HK toegang, geen HK links laten zien

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views

• rvtk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-11 19:18
Regelmatig kom ik forumposts tegen waarin gelinkt wordt naar Huiskamer topics. Dit zie ik nu ook al bij tweakblogs. Nu heb ik geen HK access, dus als ik op een link klik krijg ik een error en mag weer op back klikken. Dat is natuurlijk irritant. |:(

Kan er niet iets gemaakt worden wat kijkt of je HK toegang hebt, en dan wel of geen link neerzet. Of iig iets wat aangeeft (voor het klikken van de link) dat je weet dat je geen toegang tot dat forum hebt?

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-11 21:19
Ik zie maar één oplossing: HK-access vragen. ;)

Een autoredirect naar de vorige pagina na 3 seconden error message zou daarentegen geen slecht idee zijn imho.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

HenkEisDS schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 15:48:
Een autoredirect naar de vorige pagina na 3 seconden error message zou daarentegen geen slecht idee zijn imho.
Dan liever gewoon een linkje 'klik hier om terug te gaan naar de vorige pagina' want af en toe worden op tweakblogs ook wel eens HK-linkjes neergezet.

En hoe wil je dan ABO, crew-fora en A61-links gaan behandelen....

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Een 'terug naar de vorige pagina'-link kan alleen op basis van referrer (vaak onderdrukt door 3rd part software, onbetrouwbaar en spamgevoelig) of javascript. wmb allebei een no-go.

Verder zie ik dit meer als de verantwoordelijkheid van de poster dan dat we hier technische oplossingen voor moeten gaan verzinnen (en in het geval van de tweakblogs ingrijpen in de content van een ander).

Wontfix

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.