Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[blog] ubb-wysiwyg incompleet?

Pagina: 1
Acties:

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Geloof dat 't al vaker is aangekaart, maar kreeg de oorspronkelijke draad niet gevonden.

Waarom zijn (alle) UBB functies/wysiwyg opties die je op het forum wel hebt, bij de tweakblog niet aanwezig?

Ik moet nu eerst een topic starten op 't forum, daarin mijn blog maken (want dat werkt beter/sneller) en vervolgens weer naar de blog-admin om een post te plaatsen.

Goed een tweaker ken die img-tags enzo wel, maar het werkt gewoon omslachtig.

Nu stond er ergens vaag bij dat de tweakblog niet door t.net zelf maar door een 3e partij is gemaakt (correct me if i'm wrong) maar dan nog ....

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Niet elke UBB-functie wordt op de blogs ondersteund, vandaar dat ze er niet allemaal staan :P

Je post compleet op het forum maken is ook niet handig, de breedte is daar 650 of 600px vs de 575/570 die je op je tweakblog hebt en wat op het forum wel werkt hoeft niet op je tweakblog te werken :P

Ik zie de smileyknop (met lang niet alles smilies) gewoon staan, bold, italic, underlined, doorgehaald, subscript en superscript, small, list en link staat er gewoon.

Image mag daar wel bij, video is in bespreking ([REQ] Video button)
Centreren werkt gewoon op je blog, dus zou er prima bij kunnen, tabel idem en dat zijn dan de enige missende :P

Tweakblogs zijn juist door t.net zelf ontwikkeld om niet afhankelijk te zijn van een 3e partij iirc :9

[ Voor 7% gewijzigd door Wiethoofd op 09-06-2010 15:41 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Zoals wiethoofd aangeeft; bijv. de img-tag,

Bij de blog moet ik die tag type, verwijzing toevoegen, tag sluiten.
Bij een topic, klik je op 't plaatje en klaar.

Zou toch mooi zijn als beide dezelfde functionaliteit hebben? (of vollediger zijn iig)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards