Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Windows 7 of Snow Leopard

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mede Tweakers,

Ik ben sinds een jaartje druk bezig met video editing. Vooral met Sony Vegas Pro 9.
Dit programma draait alleen onder Windows (althans..) Maar ik zou graag de overstap maken van PC naar MAC. Maar nu is de vraag, kan je daar wel 'goed' op editen?

Staat dit wel goed?

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-11 12:32
Er zijn genoeg mensen die zweren bij de Mac voor videobewerking. Kijk ook even naar Final Cut Pro, een prachtig pakket om te editten op een Mac.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:54
Er zijn voor beide platformen meer dan genoeg prima softwarepakketten om mee te editten. Maar waarom zou je graag willen overstappen naar Mac als je nog niet eens weet of je daar mee goed kan editten?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Nou, als je advies wil inwinnen of je video-editting onder Mac OSX kan doen, dan lijkt het mij de meest logische plek om eerst eens in Apple Computers of Apple Software & Diensten te gaan kijken.

Wat zeker niet de bedoeling is - hier of bij onze fruitige collegae- is een topic beginnen zonder dat je zelf ook maar iets van enige inzet laat merken.
Dat je deze vraag hier stelt en niet de moeite neemt om bij bovengenoemde fora te kijken zegt eigenlijk al genoeg wat dat betreft.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.