Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Improvement] verborgen subcategorieën pricewatch

Pagina: 1
Acties:

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-11 21:19
In http://tweakers.net/pricewatch/cat/56/invoerapparatuur.html is de optie aanwezig 'Toon overige subcategorieën'. Deze verbergt een aantal categorieën als het aantal groter is dan 4. Om de rest te tonen kun je klikken op de tekst er onder en er verschijnen dan nog wat categorieën.

De ruimte die de knop onder de categorieën inneemt is echter net zo groot als de verborgen categorieën. Is het dan niet onzinnig om deze optie te tonen. Handiger zou imho zijn om < 7 categorieën gewoon volledig te tonen.

edit: titel vergeten uit te breiden. Je m'excuse.

[ Voor 4% gewijzigd door HenkEisDS op 09-06-2010 14:40 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

http://tweakers.net/price...rclocking-en-cooling.html

Daar is het juist wel handig dat de knop een x aantal subcategorieeen verbergt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-11 21:19
Klopt inderdaad, daar is de count 11 dus dan zou je ze mogen verbergen.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

MAX3400 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 14:40:
http://tweakers.net/price...rclocking-en-cooling.html

Daar is het juist wel handig dat de knop een x aantal subcategorieeen verbergt.
Hij zegt toch ook <7. ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

;) Dus IF subcat >= 7 then render hide-button?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 11:50

rob_erwt

What does this button do?

Dat is verschuiven van het probleem: als je die optie toont bij >7 en er zijn 8 subcategorieën, dan heb je precies hetzelfde als nu... ;)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-11 17:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

rob_erwt schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 15:25:
Dat is verschuiven van het probleem: als je die optie toont bij >7 en er zijn 8 subcategorieën, dan heb je precies hetzelfde als nu... ;)
Niet helemaal, de suggestie is om de ruimte die nu wordt ingenomen door de "toon extra cats" link te benutten om 2 extra cats weer te geven indien er maar 6 zijn. Zodra er dus meer dan 6 zijn geef je er weer gewoon 4 weer + de link.

Qua benutten van ruimte is dat natuurlijk efficiënter, maar helemaal consistent is het niet. Daarnaast heeft het tonen van maar 4 categorieën natuurlijk een andere reden dan puur ruimte besparing. Namelijk het behouden van overzicht. Meer dan 4 a 5 items wordt al snel onoverzichtelijk.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 11:50

rob_erwt

What does this button do?

Orion84 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 15:29:
[...]

Niet helemaal, de suggestie is om de ruimte die nu wordt ingenomen door de "toon extra cats" link te benutten om 2 extra cats weer te geven indien er maar 6 zijn. Zodra er dus meer dan 6 zijn geef je er weer gewoon 4 weer + de link.
Ah, op die manier. Ik zat verkeerd te denken. Dan zou het misschien inderdaad niet eens zo'n gekke toevoeging zijn.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Pagina: 1