• weert14
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:21
Hallo Tweakers,

Ik heb vorige week de lg le5300 gekocht en wil daar mijn externe 1tb hdd op aansluiten. Maar hij doet het niet. Terwijl mijn kleine 16gb usb-stick het wel doet op de tv, maar als ik dan een 1080p film afspeel hapert die een beetje dus is het niet leuk om te kijken(ik denk dat het komt omdat de usb-stick te langzaam is...)

Mijn 1TB hdd heeft dus een extra stroomkabel nodig om te werken. Is dat de reden dat mijn tv die hdd niet pakt?
Of komt het misschien omdat de partitie van 1tb te groot is?

Oja nog een vraagje: Komt er nog een update van lg dat de CI+ module gecertificeerd word voor ziggo?
Want ik heb met me stomme kop zo'n CI+ module gekocht, terwijl die het niet doet:S...

Alvast bedankt!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03-2025

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Ik zie alleen staan LG LE5300 en niet hoeveel inch, sommige tv`s schelen nog wel eens wat kwa ondersteuning.

Heb je ook nog de handleiding ( http://www.lg.com/common/...s/LG-led-tv-37LE5300.jsp# ) erbij gepakt, daar staat in welke type schijven je kunt aansluiten.

[ Voor 24% gewijzigd door Mexel op 09-06-2010 14:16 ]

• weert14
Het is de 42 inch versie.
In de handleiding staat dat ie max 1tb ondersteunt, maar er staat niet bij of het een hdd moet zijn die met of zonder stroom werkt(usb-stroom).

• Mexel

Mexel

Is je schijf ook FAT geformateerd en het zou moeten werken omdat ik vorig weekend ben wezen kijken naar een TV en toevallig de 42 inch 5300, in de mediamarkt getest met een 500 gig disk.

• weert14
nee me hdd is ntfs geformateerd.
de hdd van jou heeft waarschijnlijk geen extra stroom nodig, of wel?
En in de handleiding staat dat de tv gewoon ntfs moet ondersteunen, en als ik hem fat zou formateren kan ik geen hd films erop zetten want die zijn meestal groter dan 4 gb, en dat ondersteunt FAt niet.

• weert14
Oke ik heb gister nog een uur geprobeerd om mijn hdd aan de praat te krijgen.
Ik heb de hdd opnieuw geformateerd (ntfs).
Hij is dus helemaal leeg.
eerst de stroom van de hdd in het stopcontact.
Daarna tv aan en dan de usb erin.
usb word geladen staat er.
Dan een fout dat de usb niet geladen kan worden.
In de handleiding staat dat een externe hdd met een extra stroomvoorziening moet werken.
Schiet mij maar lek, ik weet het niet meer...

• Mexel

Mexel

Mijn HDD was FAT en ik had wel DVD`s erop staan maar dan de overbodige dingen eruit gehaald zodat hij 3,5 gig was, en ja me HDD had wel extra voeding nodig.

Ik zou als ik jou was LG een mail sturen met de vraag.

[ Voor 6% gewijzigd door Mexel op 10-06-2010 10:00 ]

• weert14
oke ga ik doen dankje
Pagina: 1