Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 10:33
Goeiemiddag,

Mijn office 2007 home and student wilt niet weg! de trial version is over en nu wilt hij dat ik hem activeer.
zodra ik hem wil deinstalleren maakt niet uit op welke manier geeft hij op dat hij een fout krijgt en dan niet verder kan doorgaan of dat ik me pc opnieuw moet opstarten! vervolgens als ik hem opnieuw opstart doet hij het dan nog steeds niet! ik heb het al geprobeerd met CCleaner en met How to manually uninstall the 2007 Office system if you cannot uninstall it by using the "Add or Remove Programs" feature deze link.

ook heb ik geprobeerd een andere office erover heen te installeren maar dat werkt ook niet
zie niks in me program files veranderen als ik hem deinstalleer of eroverheen installeer!

ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen ik weet er geen raad meer mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Het handmatig verwijderen zoals aangegeven in de link moet werken aangezien je het handmatig doet en niet via een automatische uninstaller. Waar loop je precies vast?

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
Nou kan ik het wel handmatig doen? want die handleiding is voor vista ik heb zelf windows 7.. niet dat ik dan daar ergens vast loop en met een half afgemaakt ding zit en helemaal niet verder meer kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:14

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Vista of 7 maakt niet uit, zoals Roady zegt: waar loop je vast? Want je zegt dat je geprobeerd hebt wat er in je link als oplossing gegeven wordt. Die zou in principe gewoon moeten werken.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
Nou toen ik het ging proberen kwam ik hier vast te zitten

Stap 4: Verwijder eventueel achtergebleven 2007 Microsoft Office-installatiebestanden

1. Voor Windows XP en Windows Server 2003: klik op Start, klik op Run, typ % appdata%\microsoft\templates en klik op OK.

Voor Windows Vista: klik op Start
Deze afbeelding samenvouwenDeze afbeelding uitklappen
knop Start
, klik op Zoekopdracht uitvoeren, typ %appdata%\microsoft\templates en druk op Enter.

Nou staat daar onder

Opmerkingen

* Ga naar stap 6 als u deze map niet kunt openen omdat de map niet bestaat.

* taal-id is een tijdelijke aanduiding voor het viercijferige nummer dat de taal van 2007 Office system aanduidt. Als u bijvoorbeeld over de Nederlandse versie van 2007 Microsoft Office system beschikt, is de waarde voor taal-id 1043. Als de taal-id niet bekend is, typt u %appdata%\microsoft\document building blocks en opent u de submap op die locatie.

en stap 6 is dat je je pc opnieuw moet opstarten dat heb ik nu gedaan en heb geprobeerd een nieuwe office erover heen te installeren maar dan zegt hij tijdens de installatie is er een fout opgetreden?

wat moet ik nou doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:06

Reptile209

- gers -

Bestaat de map echt niet, of kan je 'm niet vinden of openen? Ben je ingelogd als Administrator? Heb je verborgen bestanden tonen aangezet? En ik zou even wachten met meteen een nieuwe install te starten, totdat je zeker weet dat de oude weg is. Anders kan je meteen weer opnieuw beginnen met je handmatige opschoon-acties.

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
Reptile209 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 09:54:
Bestaat de map echt niet, of kan je 'm niet vinden of openen? Ben je ingelogd als Administrator? Heb je verborgen bestanden tonen aangezet? En ik zou even wachten met meteen een nieuwe install te starten, totdat je zeker weet dat de oude weg is. Anders kan je meteen weer opnieuw beginnen met je handmatige opschoon-acties.
ik ben ingelogd als administrator, de verborgen bestanden tonen is aangezet en de beveiligde installatie bestanden ook. & dat kon ik ook allemaal zien want dan zie je de bestanden/mappen met een transparantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roady81
Nee, je moet naar punt 6 van dat gedeelte (stap 4); niet gelijk helemaal naar stap 6 aan het einde van de guide. Je moet dus ook nog de rest van stap 4 uitvoeren en stap 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
Roady81 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:43:
Nee, je moet naar punt 6 van dat gedeelte (stap 4); niet gelijk helemaal naar stap 6 aan het einde van de guide. Je moet dus ook nog de rest van stap 4 uitvoeren en stap 5.
Oke sorry voor dat misverstand, maar nu ben ik elke stap weer langs gelopen maar kan ik nog steeds niets installeren! heb CCleaner ervoor al gedraait en me laptop opnieuw opgestart paar keer zelfs maar telkens geeft hij de melding er is een fout opgetreden ik krijg het bij de office 2007 en 2010 versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roady81
Wat id de exacte foutmelding?
Zie ook het logbestand aangemaakt door de installatie voor meer info.

Kun je nog steeds andere applicaties installeren welke een msi-installer hebben? Zo niet, dan zit het probleem in je Windows Installer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:23

lier

MikroTik nerd

Je hebt alle manieren al geprobeerd
maakt niet uit op welke manier
Is dat inclusief uninstall vanaf het oorspronkelijke installatie medium ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
hij geeft gewoon het scherm aan waarmee het ook word geinstalleert en dan staat er alleen dit:
Er is een fout opgetreden tijdens de installatie

meer staat er dan niet.. ik kan alles installeren tot nu toe..

je bedoelt via de manier vanuit programma's verwijderen of niet?
als je het via die manier bedoelt nee dat lukt ook niet nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roady81
Er is altijd nog een log file van de setup;
How to use a setup log file to troubleshoot setup problems in Office

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
ik begrijp eigelyk niet echt wat de bedoeling is van die setup log file?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:06

Reptile209

- gers -

Ga in de logfile eens op zoek naar regels waarin "Error" staat. Meestal kan je uit de regel zelf (en de regels er vlak voor) wel een beetje afleiden wat de installer aan het doen was toen het mis ging.
Kijk dus eens of je de log kunt vinden, en of daar de error in voorkomt. Post dan bijvoorbeeld eens de 10-15 regels voor en na de error hier, dan kijken we met je mee.
Ga in ieder geval geen logfile van honderden regels neerplempen, daar zit niemand op te wachten.

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tullius
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-06 23:22
Probeer jouw office te verwijderen met de fixit-oplossingen:
http://www.compucated.be/...2007-en-2010-verwijderen/

www.compucated.be

Pagina: 1