Mijn zoektocht op de pricewatch naar een muis met trackball heb ik snel moeten staken. De filteroptie bewegingsdetector = 'bal' laat geen enkele muis met trackball zien. Sterker nog, ik zie geen verband tussen de getoonde producten behalve dat het allemaal invoerapparaten zijn.
Als ik die selectie maak, zie ik allemaal muizen met bal, dus het resultaat lijkt me wel correct? Waar je dan de trackballs effectief moet vinden zie ik ook niet zo snel, maar duidelijk niet zo. Dit filter levert overigens al wel een redelijk resultaat.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ik begin het te begrijpen. De optie 'bal' is alleen voor ancient muizen die nog werken met een bal in plaats van lasers. Ik ging er vanuit dat dit een trackbal zou zijn.
Maar hoe vind ik dan trackbalmuizen? Of zijn dat geen muizen? Onder invoerapparatuur kan ik het niet vinden iig.
Maar hoe vind ik dan trackbalmuizen? Of zijn dat geen muizen? Onder invoerapparatuur kan ik het niet vinden iig.
Dat is geen bug, hooguit een configuratiefout door de pricewatch-beheerders
Maar hoe vind ik dan muizen die een trackbal hebben? Dus niet een bal aan de onderkant die over je bureau rolt, maar één die je met je hand/vingers bestuurt.
* HenkEisDS heeft gemerkt dat de MX AIR niet helpt tegen RSI en dat een wacom touch ook niet je-van-het is. Trackbal dan maar een keer proberen.
edit: Had daar met al die filteropties nog niet eens aan gedacht.
* HenkEisDS heeft gemerkt dat de MX AIR niet helpt tegen RSI en dat een wacom touch ook niet je-van-het is. Trackbal dan maar een keer proberen.
edit: Had daar met al die filteropties nog niet eens aan gedacht.
[ Voor 10% gewijzigd door HenkEisDS op 09-06-2010 15:55 ]
Door in de muizen categorie het zoekveld te gebruiken en te hopen dat elke trackball iets als "track" in de productnaam heeft. Er is namelijk simpelweg op geen enkele manier gedefinieerd welke producten een normale muis zijn en welke een trackball.
[ Voor 4% gewijzigd door Orion84 op 09-06-2010 15:47 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Ik vond dit ook een probleem, nu heb ik al een trackball uit gezocht,maar imho zou een filter voor trackball er bij moeten staan. 1 checkbox, zou niet zo heel moeilijk moeten zijn.
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
De checkbox erbij zitten is niet zo'n probleem. Die heb ik er nu bijgezet. Bij de modellen die via het trefwoord 'track' te vinden waren, heb ik de waarde ingevuld.
Dat wil niet zeggen dat je nu een goed resultaat krijgt. Bij een flink aantal modellen, welke ik niet zo snel kon vinden, is nog niets ingevuld. Het zal even duren voordat de selectie een goed resultaat geeft.
Dat wil niet zeggen dat je nu een goed resultaat krijgt. Bij een flink aantal modellen, welke ik niet zo snel kon vinden, is nog niets ingevuld. Het zal even duren voordat de selectie een goed resultaat geeft.
De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?
Pagina: 1