Home Cinema: all in one systeem of receiver + boxen

Pagina: 1
Acties:

• Cityhunter
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-08-2022
Hoi,

We zijn op zoek naar een Home cinema systeem, wat eigenlijk ook als radiostation kan dienen.

In de winkel werden we meteen naar de Bose systemen (V en T reeks) geleid.
Ik had echter ook al eens gekeken naar een Pioneer Pioneer VSX-920. Het lijkt me dat je meer krijgt voor de Pioneer dan in de Bose (HDMI 1.4, THX...).
Welke Boxen moet ik er dan bij namen? Gaat dat dan veel duurder uitvallen?

Wat raden jullie me aan?

Thanx

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:21
Ik raad je een losse versterker en boxen aan. Bij Bose betaal je sowieso meer voor de naam...

Toevallig heb ik nog een 5.1 set van Canton in de verkoop staan. Mocht je naar kleine speakers op zoek zijn. Ze zijn nieuw (1 keer uit de doos om te testen) en er zit nog bijna 2 jaar garantie op.

Zelf ben ik ook pas overgestapt van zo'n alles in 1 set naar losse componenten en moet eerlijk zeggen dat het best wel scheelt (al heb ik het wel redelijk low-budget gehouden.

Verwijderd

Receiver + boxen is altijd beter dan bose, je kan precies op je eigen smaak kiezen. Bij de mediamarkt hebben ze ook een luisterruimte, daar kan je dan luidsprekers kiezen om te luisteren, en een versterker die je er goed bij lijkt. En dan luisteren of je het wat vindt. Of ga naar een HIFI-zaak in de buurt, daar kan je nog beter luisteren (maar is ook duurder)

Sowieso is bose altijd overpriced, je betaalt veel te veel voor wat je krijgt.

• d4jo
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-02 21:25
Ik zit in precies dezelfde situatie. Ben totaal geen audiofiel en vind mijn Z5500 op mijn PC top klinken (even voor referentie).
Wat mijn plan is om via mijn xbox 360 films etc te gaan kijken (streaming of gewoon dvd), kan ik dat dan ook gewoon op een versterker aansluiten, daarop mijn boxen en op de tv?

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:46

CeesKees

I rest my Kees

Of je leest alle 256 andere topics met een soortgelijke strekking even door...

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Verwijderd

CeesKees schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 12:26:
Of je leest alle 256 andere topics met een soortgelijke strekking even door...
/me with stupid

Er zijn al erg veel topics met dit onderwerp geopend, probeer de search...
Het komt er vaak op neer:

Boven de 400 euro heb je vaak aan een eigen uitgekozen set meer dan aan een kant- en klare.
(tussen de 250 en 400 zijn beiden wel gelijk)
Pagina: 1