HP Pavillion Laptop Toets Kapot

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik heb sinds kort, April dit jaar. Een nieuwe Laptop, HP Pavilion dv6.
Ik ben er heel tevreden over moet ik zeggen.

Gisteren terwijl ik CoD MW 2 aan het doen was misde ik ineens de F toets.
Hij lag net naast me laptop. Gelukkig heb ik deze toets dus nog.

Ik ben de volgende dag, vandaag naar Dynabyte gegaan, ik heb 2 jaar garantie en Laptop is pas 3 maanden oud.
Bij Dynabyte raden ze me aan om bij Tweakers de vraag te stellen! (wat een service).

Ik kon hem ook opsturen naar HP maar dan ben ik hem 5-6 weken kwijt voor een toets.
Het was niet mogelijk om de toets los te bestellen.

Mijn vraag aan Tweakers....

Hebben jullie een tip hoe ik die toets kan fixen. Ik heb de toets nog liggen, als je de toets omdraait en van de achterkant bekijkt. heeft ie onderaan aan links en rechts van het midden aan iedere kant 2 pinnetjes zitten waar je hem mee vast klikt. aan de linker onderkant, ontbreekt dus 1 van de 2 plastic pinnetjes en blijft de toets dus niet meer vast zitten.

Enige tips hoe ik dit kan oplossen zonder me laptop 5 weken kwijt te zijn?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Toets is gewoon kapot, DynaByte / HP een nieuwe F laten regelen, ondertussen gewoon verder werken =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat dacht ik dus ook, even naar Dynabyte die regelen wel een nieuwe toets maar HP stuurt geen losse toetsen toe dan moet je de laptop toesturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReplaceDirect
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-04-2024
HP stuurt bij mijn weten geen losse toetsen op. Je kunt wel een nieuw toetsenbord los bestellen. Enige nadeel is dat HP toetsenborden vrij prijzig zijn. Dit toetsenbord zou je zelf kunnen vervangen, dan ben je de laptop geen weken kwijt. Mocht dat niet lukken, dan zijn er nog altijd bedrijven die dit binnen een aantal werkdagen kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ReplaceDirect schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 15:18:
HP stuurt bij mijn weten geen losse toetsen op. Je kunt wel een nieuw toetsenbord los bestellen. Enige nadeel is dat HP toetsenborden vrij prijzig zijn. Dit toetsenbord zou je zelf kunnen vervangen, dan ben je de laptop geen weken kwijt. Mocht dat niet lukken, dan zijn er nog altijd bedrijven die dit binnen een aantal werkdagen kunnen doen.
Zou ik via Dynabyte kunnen regelen dat ze een Toetsen mat kunnen bestellen, en dat ik vervolgens dat ding zelf inbouw, ben redelijk handig. En zou dit dan alsnog binnen de garantie vallen? Dus voor mijgkeen kosten voor een nieuwe Toetsen mat?

Bvd