Hallo!
Ik heb sinds kort, April dit jaar. Een nieuwe Laptop, HP Pavilion dv6.
Ik ben er heel tevreden over moet ik zeggen.
Gisteren terwijl ik CoD MW 2 aan het doen was misde ik ineens de F toets.
Hij lag net naast me laptop. Gelukkig heb ik deze toets dus nog.
Ik ben de volgende dag, vandaag naar Dynabyte gegaan, ik heb 2 jaar garantie en Laptop is pas 3 maanden oud.
Bij Dynabyte raden ze me aan om bij Tweakers de vraag te stellen! (wat een service).
Ik kon hem ook opsturen naar HP maar dan ben ik hem 5-6 weken kwijt voor een toets.
Het was niet mogelijk om de toets los te bestellen.
Mijn vraag aan Tweakers....
Hebben jullie een tip hoe ik die toets kan fixen. Ik heb de toets nog liggen, als je de toets omdraait en van de achterkant bekijkt. heeft ie onderaan aan links en rechts van het midden aan iedere kant 2 pinnetjes zitten waar je hem mee vast klikt. aan de linker onderkant, ontbreekt dus 1 van de 2 plastic pinnetjes en blijft de toets dus niet meer vast zitten.
Enige tips hoe ik dit kan oplossen zonder me laptop 5 weken kwijt te zijn?
Mvg
Ik heb sinds kort, April dit jaar. Een nieuwe Laptop, HP Pavilion dv6.
Ik ben er heel tevreden over moet ik zeggen.
Gisteren terwijl ik CoD MW 2 aan het doen was misde ik ineens de F toets.
Hij lag net naast me laptop. Gelukkig heb ik deze toets dus nog.
Ik ben de volgende dag, vandaag naar Dynabyte gegaan, ik heb 2 jaar garantie en Laptop is pas 3 maanden oud.
Bij Dynabyte raden ze me aan om bij Tweakers de vraag te stellen! (wat een service).
Ik kon hem ook opsturen naar HP maar dan ben ik hem 5-6 weken kwijt voor een toets.
Het was niet mogelijk om de toets los te bestellen.
Mijn vraag aan Tweakers....
Hebben jullie een tip hoe ik die toets kan fixen. Ik heb de toets nog liggen, als je de toets omdraait en van de achterkant bekijkt. heeft ie onderaan aan links en rechts van het midden aan iedere kant 2 pinnetjes zitten waar je hem mee vast klikt. aan de linker onderkant, ontbreekt dus 1 van de 2 plastic pinnetjes en blijft de toets dus niet meer vast zitten.
Enige tips hoe ik dit kan oplossen zonder me laptop 5 weken kwijt te zijn?
Mvg