Excel 2007 cursusboek *

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Topicstarter
Beste,

Voor mijn werk moet/wil ik mijzelf verdiepen in Excel. De basis heb ik al en tabellen plus simpele grafiekjes maken is geen probleem. Nu wil ik verder en ben ik dus op zoek naar een goed en praktische handleiding. Via Google kom ik op vele boeken die Excel uitleggen maar weinig recensies. Is hier iemand aanwezig die mij wat verder kan helpen. Ik zoek dus een goed cursusboek van Excel 2007 en het liefst in het Nederlands met een software CD erbij met voorbeelden. Graag wil ik aan de hand van voorbeelden aan de slag gaan en niet domweg theorie stampen :)

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:42

ByteDelight

Retro computing is alive!

Maduth schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:38:
Beste,

Voor mijn werk moet/wil ik mijzelf verdiepen in Excel. De basis heb ik al en tabellen plus simpele grafiekjes maken is geen probleem. Nu wil ik verder en ben ik dus op zoek naar een goed en praktische handleiding. Via Google kom ik op vele boeken die Excel uitleggen maar weinig recensies. Is hier iemand aanwezig die mij wat verder kan helpen. Ik zoek dus een goed cursusboek van Excel 2007 en het liefst in het Nederlands met een software CD erbij met voorbeelden. Graag wil ik aan de hand van voorbeelden aan de slag gaan en niet domweg theorie stampen :)

Alvast bedankt
Volgens mij ga je bij elke Excel-cursus aan de slag met voorbeelden.

Er zijn er zoveel, dat het moeilijk is er eentje te noemen, maar ik zou zeggen: duik een GOEDE boekhandel in (hier in Eindhoven bv. Van Pierre), en zoek daar iets uit wat je aanstaat.

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:00

CeesKees

I rest my Kees

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Topicstarter
Heb het idee dat bol.com de reviews een beetje manipuleert. Koop er regelmatig wat (dat weet ik precies wat ik wil) en het valt me af en toe op dat de iets mindere positieve reviews na een tijdje ... zeg maar... weg zijn.

Zit zelf aan deze te denken maar misschien dat mensen hier een andere ingeving hebben?

http://www.bol.com/nl/p/n...01004004440023/index.html