Windows Live ID versneld afsluiten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024
Recentelijk heb ik mijn Windows Live Hotmail afgesloten. Via de optie account opzeggen. Echter is mijn Windows Live ID nog actief, dit zou pas na 120 dagen afgesloten worden. Iemand een idee of dit sneller kan?

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:48
massari schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:51:
Recentelijk heb ik mijn Windows Live Hotmail afgesloten. Via de optie account opzeggen. Echter is mijn Windows Live ID nog actief, dit zou pas na 120 dagen afgesloten worden. Iemand een idee of dit sneller kan?
Waarschijnlijk niet, maar eh...'k kan ook geen reden verzinnen waarom je dit zou willen. Overigens heeft dit volgens mij weinig met een Windows versie te maken :+ Dus past hij hier niet echt..het topic dan.

Afgezien daarvan vraag ik me af wat je zelf al gevonden hebt, want dat het pas na 120 dagen kan is je blijkbaar bekend. Staat er dan geen reden in de Windows Live ID FAQ?

[ Voor 5% gewijzigd door TheVMaster op 09-06-2010 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

misschien dat een mail naar microsoft support meer antworod geeft op je vraag. Ik kon mijn wachtwoord op geen enkele standaardmethode meer terug krijgen. Na verificatie van mijn IP-adres en wat mailtjes met persoonlijke gegevens had ik mijn account terug.

All-Round nerd | iRacing Profiel