Te koop: Agfa clack; DM voor details.
Hoe kom je met je camera trouwens binnen op zo'n concert? Vooraf toestemming vragen aan de organisatie ofzo?
Er zijn veel kleine concerten die je zomaar kan doen
Ik vind de bashals op #2 juist een feature (het is express zo). en #1 is veruit mijn favoriet
En ik zie duidelijk waarom!
De rest (muv nummer 5) vind ik ook erg mooi, mooie momenten en goed met het licht gewerkt. Zeker een showcase.
4 en 5 (wel coole spot/schaduw) zijn net wat wijd, dan liever close of heel wijd om een (eventueel) immens podium in beeld te vangen.
6 vind ik gaaf, 7 saai en 8 is ook wat simpel, ook horizontaal heel breed en verticaal wat krap.
Maar zo te zien kan je er niet zo veel aan doen, waarschijnlijk in 't begin nog weinig spannend licht/rook en druk vooraan?
Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS
[ Voor 93% gewijzigd door Nomad op 16-06-2010 09:19 . Reden: het is een fotografie forum, kan je geen kritiek leveren die helpt, post dan gewoon niet. ]
Koen: allemaal gewoon geschoten met de 50mm
[ Voor 19% gewijzigd door Nomad op 16-06-2010 09:15 . Reden: pot verwijt ketel e.d. ]
Maar vind de foto's best goed.
Alleen foto 4, is dat nu schaduw over zn gezicht? (Of heeft de gitarist van Megadeth make-up op oid?).
Ik kan het niet goed zien maar mn focus wordt er wel meteen naar getrokken.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Zo beter????????????????????[knip]
#1 - Doet me niet zo veel omdat ik het hoofd niet zie door de rook, en de rest vh lijf valt weg door de donkere achtergrond
#2 - Die gitaar/bas vlak boven z'n hoofd stoort me. bovendien is de foto te afstandelijk
#3 - De lichtbundel vind ik verkeerd vallen, z'n bovenlijf steekt erbovenuit en is dus donkerder
#4 - Benen vallen weg door donkere 'tribune', en de wapperende haren zijn storend. kon je niet vragen of hij stil bleef staan?
#5 - wel aardig
#6 - Niet zo spannend, je ziet gewoon een gebogen gitarist die ook nog eens afgesneden is.
#7 - Wel aardig, maar ook hier vbind ik de persoon te donker en een beetje wegvallen tegen de achtergrond.
#8 - leuke uitdrukking op z'n gezicht, maar verder geen al te spannende plaat.
[ Voor 7% gewijzigd door Nomad op 16-06-2010 09:16 ]
[ Voor 92% gewijzigd door Nomad op 16-06-2010 09:17 . Reden: zo werkt het hier niet. ]
binnenkort mag ik ook weer wat muziekavondjes en middagen schieten voor school. daar geniet ik altijd enorm van en zou ik wel vaker willen doen :0 *gaat kijken @ 3voor12*
Voor 3,4,6,7,8 ga ik mee met het commentaar van Marcel.
Met name 1 vind ik gewoon een toffe sfeer hebben. Dat je z'n gezicht niet ziet maakt de foto sterker imo.