Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Pricewatch weigert winkelcombinaties te berekenen

Pagina: 1
Acties:
  • 212 views

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-11 15:53

immetjes

HIER is BERN-E

Topicstarter
Sinds gisteren krijg ik de volgende mededeling (op verschillende computers) als ik de bestelkosten van mijn winkelmandje wil laten berekenen:

"Met de huidige instellingen kunnen geen winkelcombinaties berekend worden"

Ik heb het met andere producten geprobeerd die zeker leverbaar zijn bij verschillende winkels. Zelfs als ik een wenslijst met 1 product maak geeft hij bovenstaande mededeling . Alle wenslijsten gewist, weer opnieuw aangemaakt, uitgelogd, weer ingelogd. Niets helpt.

Iemand een idee wat dit kan zijn?

Verwijderd

Heb je misschien verzend/betaal/shopscore/levertijd/min aantal artikelen ingevuld die niet willen? Alle opties zijn in theorie namelijk mogelijk, alleen in praktijk niet altijd - als ik kies voor acceptgiro + koerier bijvoorbeeld dan wordt het ook al moeilijk. Standaard staan die opties helemaal rechtsonder.

• pieterd
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-10 16:55
Ik heb hetzelfde probleem. ik heb wat zitten rommelen in mijn winkelmandje en merkte dat het alleen niet berekend kon worden als ik pricewatch: Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB en / of pricewatch: Intel Postville X25-M SSDSA2MH080G2C1 80GB in mijn winkelmandje heb zitten. de andere producten werkte verder goed. verzend/betaal/shopscore etc maakten voor mij geen verschil uit. het begon bij mij ook sinds gisteren.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Hmm, apart, zometeen op kantoor even naar kijken dan.

ruward: wenslijsten wissen had niet gehoeven, in- en uitloggen ook niet. Hij kijkt intern domweg naar een combinatie van producten, niet specifiek naar wenslijsten enzo. Dus ze hebben geen invloed op elkaar.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

En opgelost :)

Dit topic is gesloten.