Toon posts:

Marantz HD 550

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Mijn vader heeft zijn zolder opgekuist en heeft twee Marantz HD 550 boxen gevonden, nu zoek ik info op het internet maar vind alleen dit :
http://www.hifi-wiki.de/index.php/Marantz_HD_550
De 2 boxen zien er juist het zelfde uit als in de 2de foto en de aansluitingen zien er juist het zelfde uit als in de laatste foto.
Ik denk dat ik dus een oudere versie heb van de HD 550 en alleen de bediening ontbreekt, weet iemand of dit klopt? en of ze een mooi geluid produceren (voor eventueel bij mijn plasma tv te gebruiken?? )

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:24

mr.paaJ

generatie cmd+z

ongetwijfeld beter dan je tv ingebouwd heeft ;)

maar sluit ze eens aan op een versterker en beoordeel het zelf?

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Verwijderd

Topicstarter
en wat voor versterker?? liefst zo goedkoop mogelijk!
ik heb een 37 inch panasonic plasma staan en als ik films kijk is het meestal via een hdmi aansluiting (1.3) op mijn laptop

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:09

voodooless

Sound is no voodoo!

Koop gewoon een degelijke hifi versterker bij de kringloopwinkel. Kost weinig, en als je mazzel hebt zit er een juweeltje tussen :)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 00:52:
en wat voor versterker?? liefst zo goedkoop mogelijk!
ik heb een 37 inch panasonic plasma staan en als ik films kijk is het meestal via een hdmi aansluiting (1.3) op mijn laptop
Het mooiste is om een versterker te kiezen die bij jou speakers past. Dus een mooie oude versterker uit de jaren 70/80. Mooi geborsteld metaal. Daarop kun jij je TV en/of laptop aansluiten via een doodsimpele tulp naar 3.5mm(laptop) of tulp naar tulp (TV) Dit geeft imho voor bij je speakers het leukste effect en hoeft echt niet duur te zijn. Voor een euro of 50 a 60 heb je een bijzonder mooie

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Topicstarter
ok,dank voor de snelle reacties,ik zal na mijn examens de winkels afzoeken naar een versterker :)
deze thread mag gesloten worden _/-\o_
Pagina: 1