Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Hoi allemaal,

Ik weet niet in welk topic ik dit moet zetten dus doe het maar even hier.

Ik zoek op dit moment een telefoon voor thuis (Siemens lijkt mij wel goed) met 1 basisstation en ongeveer 3 losse stations.(Kan die er eventueel los bijkopen)

Het probleem is een beetje dat ik wat eisen heb en niet goed kan vinden welke telefoons dat nu eigenlijk hebben.
De eisen:

-Doorschakelen (Naar telefoon boven indien hij beneden wordt opgenomen en eventueel rechstreeks naar een ander nummer)
-Draadloos
- Stabiel en beetje mooi design
- Kleurenscherm hoeft niet
- Luidspreker voor handsfree bellen.

Dat was hem wel zo'n beetje, iemand die mij zou kunnen helpen in deze wirwar van telefoons? :D

BVD, Tc-Chub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 18:11
Paar voorbeelden van toestellen die aan je eisen voldoen:

Design:
S790
SL785
SL400

Iets minder design:
C380/385
C590/595

Nog minder design, maar beter betaalbaar:
AL285

Voor al deze toestellen zijn losse handsets te verkrijgen. Als je ook nog een antwoordapparaat nodig hebt let dan op het laatste getal (C380 heeft geen antwoordapparaat, de C385 wel, de C590 niet, de C595 wel, enz).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Super bedankt. De telefoontjes kosten wel veel geld maar dan heb je ook wat.

De C385 is voor 193 euro te krijgen in een driepack.

Edit: Ik zie bij de meeste shops bij elke siemens telefoon staan: Geen KPN nummerherkenning wel FSK, kabel. Klopt dat en waarom is dat zo?

[ Voor 34% gewijzigd door Tc-Chub op 09-06-2010 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:23
Tc-Chub schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 08:37:
Super bedankt. De telefoontjes kosten wel veel geld maar dan heb je ook wat.

De C385 is voor 193 euro te krijgen in een driepack.

Edit: Ik zie bij de meeste shops bij elke siemens telefoon staan: Geen KPN nummerherkenning wel FSK, kabel. Klopt dat en waarom is dat zo?
KPN gebruikt DTMF, terwijl meestal FSK gebruikt wordt (bij veel landen en bv bij kabel of voip). Er zijn wel FSK-ondersteunde siemens modellen, maar volgens mij is dat alleen bij de NL modellen, en de meeste shops doen aan import vanuit duitsland.