[Win7] MSDNAA Licentie werkt opeens niet meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vince
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 16:52
Eind vorig jaar heb ik Windows 7 Pro gekregen via MSDNAA. Deze heeft altijd perfect gewerkt tot vandaag, opeens was hij niet meer legitiem, vond het maar vreemd en kon hem niet valideren aangezien ik een foutmelding kreeg van de website.

Ik dacht, ik voer me key wel opnieuw in maar deze was niet geldig voor mijn versie. Opeens zie ik bij computer eigenschappen dat ik Windows 7 Ultimate heb, opeens! Heb namelijk de Pro versie geinstalleerd en op deze ook gewerkt.

Iemand tips? Of dit meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Sorry, maar ik heb nog nooit gehoord van een Pro die 'zomaar' een Ultimate wordt. Hier is iets anders aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vince
Niks geen illegale versie! Zag om de microsoft site dat een virus bestanden gewijzigd heeft en daardoor dit probleem optreedt. Maar met 2 programma's gescand maar niks gevonden.

Edit;

Net nog even Event Viewer doorgespit maar kan niks nuttigs vinden :'(

[ Voor 19% gewijzigd door Da_Vince op 08-06-2010 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vince
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

bel microsoft support. vraag of ze het herkennen. Erg raar inderdaad...

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Wel vreemd dat hij van Pro naar Ultimate gaat, maar zoals je zegt dat het eventueel om een virus gaat, adviseer ik jou om daar eens op te scannen met een aantal progamma`s en als hij niets vindt een herstelpunt proberen, of alles erop nieuw opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mijzelf
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Mijn W7 Professioneel had een paar weken/maanden geleden hetzelfde (nou ja, ik weet niet of het plotseling een Ultimate was geworden, maar hij klaagde wel over de licentie). Microsoft kon/wilde mij niet helpen, die verwees mij naar de OEM, die er uiteraard ook niets mee kon, behalve schoon installeren (duh!)

Uiteindelijk een herstelpunt teruggezet, dat loste het probleem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenRew
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-06 17:44
Paar dagen terug kreeg ik ook ineens de melding van 'deze versie is niet legitiem' of iets dergelijks. Ik gebruik een windows 7 prof. die ik via MSDNAA heb gekregen.

Edit: Het was na een reboot weer verdwenen :/

[ Voor 13% gewijzigd door RenRew op 10-06-2010 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• latislos
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:06

latislos

zie signature

RenRew schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:00:
Paar dagen terug kreeg ik ook ineens de melding van 'deze versie is niet legitiem' of iets dergelijks. Ik gebruik een windows 7 prof. die ik via MSDNAA heb gekregen.
en wat heb je gedaan om het op te lossen? denk dat de TS dat wel wil weten :)

ouwe meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vince
RenRew schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:00:
Heb je het opgelost of zit je er nog mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenRew
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-06 17:44
@Latislos, Da_Vince: Ik heb m'n originele post ge-edit, excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vince
RenRew schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:08:
@Latislos, Da_Vince: Ik heb m'n originele post ge-edit, excuus.
Bij mij werkt het helaas niet, zo maar eens met Microsoft contact opnemen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

Ik denk dat je hetzelfde krijgt te horen als Mijzelf, die heeft netjes een herstelpunt terug gezet wat het probleem oploste. en dat gaf ik ook al eerder aan maar ik zie niet dat je iets hebt gedaan behalve een reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vince
Had een een herstel punt geprobeerd, helaas werkte het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:11
Mijn huisgenoot had hetzelfde probleem, hebben we "opgelost" met een nieuwe key van signpost, er is geen limiet aan het aantal licenties die je mag gebruiken als ze maar allemaal voor eigen gebruik zijn.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vince
Via een tool van Microsoft haalde hij wat informatie over de geldigheid eruit, ik zag een key staan die ik nooit heb ingevoerd en ook niet van mij is. Sinds dit heb ik ook opeens Ultimate, terwijl ik altijd met Professional heb gewerkt.

Op het forum van Microsoft zijn meerdere mensen met het zelfde probleem. Daar vertelde ze het volgende;

Your computer is using a loader to imitate a Dell SLP activation, you will need to have the loader removed and install a legitimate key to activate/validate. Take your computer back to the shop or person that installed windows and have them fix it. If that is not an option then navigate to www.microsoft.com/genuine attempt to validate and upon failure follow the links to remedy the situation and see what price they offer to purchase a full version retail copy of windows. I suggest a clean install over just changing the product key because pirated software often comes with malware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:11
De daadwerkelijke key is als het goed is helemaal niet uit te lezen, alleen je product id.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Da_Vince schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 18:16:
Via een tool van Microsoft haalde hij wat informatie over de geldigheid eruit, ik zag een key staan die ik nooit heb ingevoerd en ook niet van mij is. Sinds dit heb ik ook opeens Ultimate, terwijl ik altijd met Professional heb gewerkt.
Dan heeft er iemand een ali-nietzolegali image erop gezet.
je kan zelf ook achterhalen wat voor licentietype en (gedeeltelijke) productkey er actief is.
Tik maar eens in een command prompt
slmgr -dlv

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vince
Het is toch echt een image van de MSDNAA Site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:37
Heb je die ook daadwerkelijk van MSDN gehaald?

Ik moest namelijk laatst ook zo'n image hebben maar zat aan mijn downloadlimiet op MSDNAA (dom systeem). Dus maar de image van de nieuwsgroepen getrokken. Exact dezelfde filename en deze zou 'untouched' zijn (vergeten hash te bekijken). De rest kun je wel raden...
Pagina: 1