Maximaal aantal abonnementen op naam?

Pagina: 1
Acties:
  • 273 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank1989
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-09-2024
Hey, ik ben benieuwd of er maximum zit aan het aantal te hebben abonnementen?
Ik heb al 3 jaar lang hetzelfde Hi-abonnement en wil een extra sim-only nemen bij Ben.
Kreeg een automatisch mailtje van Ben, dat m'n aanvraag is afgwezen door BKR.
Al m'n rekeningen zijn altijd op tijd betaald. Verder geen betalingsproblemen, waardoor deze afwijzingen meestal ontstaan. Gegevens zijn ook correct ingevuld.

Mag ik als student (21 jaar) geen 2 abonnementen hebben op mijn naam, misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Ik zou het niet weten hoeveel de max is, maar niet voor niets krijg je een BKR melding op je naam.

Wat je zou kunnen doen is naar je bank gaan en daar een formulier ophalen voor het opvragen van je BKR status, het kost je wel een tientje maar dan weet je wat er aan de hand is.

↓ volgende bericht hieronder ↓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Naja, BKR wijst niet af maar dat doet Ben op basis van de info welke ze van BKR krijgen. Zou dus gewoon navraag doen bij Ben wat de reden is geweest. Zij zijn in staat je hier een antwoord op te geven, hier kan enkel gespeculeerd worden ;)

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Bastien schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 22:00:
Naja, BKR wijst niet af maar dat doet Ben op basis van de info welke ze van BKR krijgen. Zou dus gewoon navraag doen bij Ben wat de reden is geweest. Zij zijn in staat je hier een antwoord op te geven, hier kan enkel gespeculeerd worden ;)
Inderdaad, dit kunnen wij niet beantwoorden. Bel Ben en vraag ze naar uitleg, wij kunnen je hier echt niet mee helpen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.