Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonathan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-04 20:55
Mede-auteur:
  • Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

Afbeeldingslocatie: http://www.motorola.com/staticfiles/Consumers/Products/Mobile%20Phones/MOTO-XT720/_Images/_Staticfiles/B2C_milestone_ttl_XW.gif

Foto`s van de Motorola Milestone XT720
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/thumb/1275899533.jpeg Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/thumb/1275899539.jpeg Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/thumb/1275899548.jpeg Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/thumb/1275899554.jpeg Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/thumb/1275899560.jpeg

[YouTube: http://www.youtube.com/v/oTvNuehLKpA&hl=nl_NL&fs=1&]

Algemeen :Motorola Milestone XT720
Form FactorTouch tablet
OSAndroid v2.1
Android api level7
Input typesHome/Menu/Back touch-sensitive buttons
Keyboard: on-screen
Touch screen: capacitive
Consumer websiteWebsite

Display :Motorola Milestone XT720
Size (diagonal)3.7 in (normal)
Resolution480 x 854 (FWVGA)
Pixel density240 dpi (high)
Primary orientationPortrait
Number of colorsUp to 16M

Sensors :Motorola Milestone XT720
Accelerometer3-axis
MagnetometerYes
Proximity sensorYes
Ambient licht sensorYes

Connectivity :Motorola Milestone XT720
Wan: voice bandsGSM 850/900/1800/1900
W-CDMA 1700/2100
Wan: data bearersGPRS/EDGE Class 12
HSDPA, HSUPA
Wireless lan802.11b/g
Bluetooth version2.1 + EDR
Bluetooth class1
Bluetooth profilesA2DP 1.2, AVRCP 1.2, GAP,
HFP 1.5, HSP, OPP 1.1, PBAP 1.0,
SDAP, SDP, SPP
UsbUSB 2.0 High Speed Micro USB connector
Audio/Video outputHDMI 1.4
Headset jack3.5 mm, Stereo out, Dual mic

Processor and memory :Motorola Milestone XT720
ProcessorTI OMAP3440
Processor clock speed720 MHz
Ram512 MB
Flash rom512 MB
User storage
available (max)
256 MB
Memorty card typeFAT32
microSDHC, Class 6
Memory card
size supported
32 GB

Pricewatch :
pricewatch: Motorola Milestone XT720 Zwart

Nieuws, meuk & forum :
nieuws: Motorola wil dit jaar smartphone uitbrengen met 2GHz-cpu
nieuws: Motorola kondigt Milestone XT720-telefoon aan
nieuws: Motorola Milestone XT720 krijgt meer snelheid en geheugen

Deze TS is in bewerking door Mexel meer info over de Motorola Milestone XT720 volgt nog

[ Voor 149% gewijzigd door Mexel op 13-06-2010 07:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zou je van je topicstart iets meer kunnen maken dan een copy-paste van de specs en twee plaatjes? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Topicstarter
Misschien een mooie header maken en wat meer info geven over de foon, zoals waar vind ik een handleiding, kan ik er spelletjes op spelen en kan ik ze ook ergens vandaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81768

Ik snap niet waarom ze dit ding opeens de Milestone noemen.
Komt deze telefoon trouwens ook hier (EU) uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonathan
Mexel schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 22:27:
Misschien een mooie header maken en wat meer info geven over de foon, zoals waar vind ik een handleiding, kan ik er spelletjes op spelen en kan ik ze ook ergens vandaan halen.
Dat van die spelletjes lijkt me duidelijk he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonathan
Anoniem: 81768 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 00:42:
Ik snap niet waarom ze dit ding opeens de Milestone noemen.
Komt deze telefoon trouwens ook hier (EU) uit?
Van wat ik begrijp wel, aangezien het op de site van motorola (western-Europe) staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel

Mexel

Topicstarter
yonathan schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 07:22:
[...]
Dat van die spelletjes lijkt me duidelijk he.
Ik bedoelde het van geef eens meer info, zodat iedereen weet waar ze iets vandaan kunnen halen enz enz enz.
Maak me maar mede auteur en ik kan wel iets moois in elkaar zetten, ik maak wel geen banner omdat ik nog geen opslag heb, maar ik kan wel een mooie layout maken zodat iedereen meer over dit toestel komt te weten en ook een betere indruk krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-06 13:03
Ik kwam deze foon ook net tegen. Had gehoopt dat er wat meer over bekend zou zijn hier op got. Hier is iig een eerste hands-on op slash gear met wat extra info.

http://www.slashgear.com/...0-hands-on-video-0788530/

Ze omschrijven het als de Motorola Droid (=Milestone) zonder toetsenbord. Er is toch ook nog een Motorola Shadow op komst? Ff kijken of daar op Got ook een forum van is.

Opvallende dingen zijn:
HDMI uitgang tot 720P - Kabel meegeleverd.
720P video recordign en playback
8Mp camera + xenon flits.
GEEN motoblur, plane Android 2.1

[ Voor 44% gewijzigd door mbr01 op 09-06-2010 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-01 17:30
Hehe! Toen ik de Motoroi zag vond ik hem meteen mijn ideale Android telefoon: goede specs, mooie looks en gewoon een goede camera mét een fatsoenlijke flitser waardoor je hem tenminste met het uitgaan kunt gebruiken.

Was bang dat hij niet zou uitkomen buiten Korea, maar hier is hij dan! Met de bekendere Milestone naam eraan gehangen.

Ik ga hem denk ik wel halen. Ik heb nu een Sony Ericsson Satio, puur gekocht omdat het een goeie combinatie van smartphone + camera is (12MP, xenon flash). Het is een goede telefoon, maar ik blijf me zo ergeren aan dat vreselijke Symbian S60v5. Deze heeft mooi Android :)

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonathan
PhoenixT schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 21:20:
Hehe! Toen ik de Motoroi zag vond ik hem meteen mijn ideale Android telefoon: goede specs, mooie looks en gewoon een goede camera mét een fatsoenlijke flitser waardoor je hem tenminste met het uitgaan kunt gebruiken.

Was bang dat hij niet zou uitkomen buiten Korea, maar hier is hij dan! Met de bekendere Milestone naam eraan gehangen.

Ik ga hem denk ik wel halen. Ik heb nu een Sony Ericsson Satio, puur gekocht omdat het een goeie combinatie van smartphone + camera is (12MP, xenon flash). Het is een goede telefoon, maar ik blijf me zo ergeren aan dat vreselijke Symbian S60v5. Deze heeft mooi Android :)
Je kan anders ook een nokia N8 kopen.
Die heeft wel symbian maar dat is een hele andere versie!
Ook xenon flits 12 mp en verder alles wat je wenst en die gaat waarschijnlijk 370 euri kosten en ik dnek dat dat een stuk goedkoper is dan wat deze milestone meot gaan kosten.

Denk er maar over na;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Ja, inderdaad, dat is ook een mooie telefoon. Maar Symbian, ik blijf er toch bang voor. De nieuwe versie van Symbian is een hoop gemoderniseerd, maar alle app ontwikkelaars focussen zich tegenwoordig op Android en de iPhone. Deze Milestone is dan wel duurder, maar de miskoop-kans is kleiner.

Sowieso wacht ik de reviews af voordat ik tot een mogelijk koop overga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-06 16:44

EnnaN

Toys in the attic

Heeft iemand dat ding al in handen gehad? Ik ben eigenlijk op zoek naar een model met een toetsenbord, maar meine liebe wat duurt dat lang....

Omdat ik nu toch wel kan verlengen, en hij inmiddels bij mijn huisdealer leverbaar ;)

http://www.belsimpel.nl/n...20-leverbaar-in-Nederland

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-06 00:44
EnnaN schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:46:
Heeft iemand dat ding al in handen gehad? Ik ben eigenlijk op zoek naar een model met een toetsenbord, maar meine liebe wat duurt dat lang....

Omdat ik nu toch wel kan verlengen, en hij inmiddels bij mijn huisdealer leverbaar ;)

http://www.belsimpel.nl/n...20-leverbaar-in-Nederland
Waarom ga je dan niet voor de "oer-Milestone"? :+ Die lijkt qua specs behoorlijk op deze. Camera is ietsjes minder (al zeggen MP's natuurlijk helemaal niets), processor is ietsjes langzamer maar dat valt middels een hele makkelijke tweak zo op te lossen en je hebt dan gewoon wel een toetsenbordje.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-06 22:35
... en een dikkere telefoon. Nee dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Nou, ik heb hem ook besteld, bij Belsimpel.nl
Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
PhoenixT schreef op maandag 12 juli 2010 @ 18:11:
Nou, ik heb hem ook besteld, bij Belsimpel.nl
Ben benieuwd :)
Gaaf! Ik ben benieuwd naar je bevindingen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Net een update gehad van Belsimpel.nl; de Milestone's komen eind deze week binnen. Hopelijk betekent dat vrijdag verstuurd en zaterdag binnen, anders wordt het maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dryhte schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:07:
... en een dikkere telefoon. Nee dank je :)
2,5mm wel te verstaan... en dan heb je wel een fysiek toetsenbord... nou nou O-)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Net een mail van Belsimpel.nl gehad:

"Helaas hebben wij de milestones op dit moment nog niet binnen gekregen. We verwachten het toestel op korte termijn weer binnen te krijgen, waarna deze direct weer de deur uit zullen gaan.

Een precieze inschatting over de dag waarop dit zal plaatsvinden is helaas moeilijk te maken. "

:(

Dat wordt waarschijnlijk nog een week wachten dus :P *wacht ongeduldig*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Nou, ik heb hem dus sinds dinsdag :)

Ervaringen tot nu toe:
- Hij is heel snel. Ik heb totaal geen vertragingen gemerkt in de menu's of tijdens het runnen van applicaties en games. Of de Milestone nu wel of niet 512MB geheugen heeft en een 720Mhz processor weet ik nog niet.
Daar zal vast een app voor zijn en die zal ik gaan zoeken.

- Ik heb Gameboid geïnstalleerd en speel nu Pokémon Fire Red als ik in de trein zit: werkt perfect!

- De telefoon houdt het langer vol dan mijn Sony Ericsson Satio. Zelfs bij veel gamen (enkele uren per dag) houdt hij het twee dagen vol. Ik vermoed dat dit o.a. komt door de handige widget van Android waarmee je heel snel 3G/BlueTooth/GPS/AutoSync uit kunt zetten en de brightness kunt verlagen, deze widget gebruik ik vaak :)

- Ik kill nu ook mijn 3G als ik aan het gamen ben, maar het schijnt dat je met APNDroid (ofzoiets) je 3G kunt killen terwijl standaard GSM bereikbaar blijft. Dat zou ideaal zijn.

- Eerdere berichten dat het scherm "te stroef" zou zijn kan ik niet bevestigen. Ik heb het idee dat het scherm inderdaad wel ietsje stroever is dan bv iPhone, maar je moet jezelf gewoon aanwennen niet te hard te drukken, dan heb je nergens last van.

- De camera vind ik niet zo goed. Maar ik ben dan ook een 12.1 MP Satio gewend dus ik ben nogal biased ;)

- Hij is mooi! Op Engadget oid schreven ze dat de voorkant en achterkant "door verschillende designteams gemaakt lijken te zijn". Dat is inderdaad zo, maar ik vind het niet lelijk!

- Er werd gespeculeerd dat de 4 tiptoetsen onderaan de telefoon onhandig zouden zijn. Dat is niet waar, ik heb nog geen enkele keer een tiptoets per ongeluk aangeraakt.

- Motorola's CrystalTalk technologie: ik heb nog niemand ermee gebeld, dus ik kan hier nog niets over zeggen. Het is in ieder geval een soort combinatie van noise cancelling en spraak helderder maken.

- Nog iets waar men kritiek op had: de "bump" aan de zijkant waar de camera knoppen/leds zitten. Deze is totaal niet irritant ofzo. Hij zit niet in de weg tijdens gebruik en ik vind de "bump" ook wel stijlvol :)

- Verder: Android is gewoon geweldig! Ik heb dus een lange tijd Symbian S60v5 gebruik en nu merk ik dus echt wat een prehistorisch OS dat echt is. Na 2 dagen kan ik al niet meer zonder Android :P

- Rapportcijfer tot nu toe: 10! Hij is echt geweldig en ik heb eigenlijk geen nadelen kunnen ontdekken. Ik heb het idee dat de camera niet echt heel lichtgevoelig is en dat het scherm misschien toch wel iets "gladder" had gemogen, maar zo heeft iedere telefoon z'n eigenaardigheden. Zelfs de veel duurdere iPhone 4 is hier niet vrij van. Ik vind hem dus erg goed :)

Als je vragen hebt, stel ze maar. Ik zal verder m'n ervaringen posten as-they-come :)

[ Voor 11% gewijzigd door PhoenixT op 22-07-2010 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-03 21:06
browserspeed?
mss fotos/filmpjes die je gemaakt hebt? Veel verschil met je vorige?
kwaliteit van de hdmi?
mss dingen die je niet goed vind, bv laggy, of dat je aan een ander toestel beter vond(zoals de camera en het touchscreen dat je al aangaf)
heeft deze frontfacing cam? Ik dacht van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Ik heb tweakers.net eens geladen via 3G en dat ging vrij snel. Als m'n WiFi het weer doet (KPN ligt eruit nu) dan zal ik meten hoe lang het duurt.
Kenny1001 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 23:11:
mss fotos/filmpjes die je gemaakt hebt? Veel verschil met je vorige?
Ik zal wat betere foto's/filmpjes maken, maar ik heb er al één (slordig gemaakt, was met de camera aan het spelen) die ik iig kan laten zien: http://thomhurks.com/photos/milestone-xt-amsterdam.jpg
Ter vergelijking een Satio foto: http://thomhurks.com/photos/satio-eindhoven-voetbal.jpg
De foto's zijn in totaal andere lichtomstandigheden gemaakt (veel licht vs. grijs weer) en telefooncamera's hebben snel ruis bij weinig licht, dus ik zal een betere vergelijking maken. Wat ik al wel heb gemerkt is dat de Satio binnen minder snel een flitser nodig heeft. Met de Milestone moet je binnen altijd flitsen anders heb je veel ruis. Met de flitser aan is de foto veel helderder. Niet persé een nadeel, als het eindresultaat goed is kan het flitsergebruik me weinig uitmaken.
Moet ik eerst een scherm met HDMI zien te vinden :P Hoewel het ook via een Xbox 360 schijnt te kunnen, zal ik eens testen.
mss dingen die je niet goed vind, bv laggy, of dat je aan een ander toestel beter vond(zoals de camera en het touchscreen dat je al aangaf)
Dat zal ik idd laten weten zodra ik het merk.
heeft deze frontfacing cam? Ik dacht van niet.
Idd niet. Overigens ook niet heel nodig vind ik, videobellen is nog niet populair/mogelijk in NL :)

[ Voor 20% gewijzigd door PhoenixT op 23-07-2010 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
PhoenixT schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 23:01:
- Hij is heel snel. Ik heb totaal geen vertragingen gemerkt in de menu's of tijdens het runnen van applicaties en games. Of de Milestone nu wel of niet 512MB geheugen heeft en een 720Mhz processor weet ik nog niet.
Daar zal vast een app voor zijn en die zal ik gaan zoeken.
Hij heeft dus 256MB intern geheugen. Bij bekijken homescreen is daarvan 63% van in gebruik.

edit: sorry doublepost :X

[ Voor 3% gewijzigd door PhoenixT op 23-07-2010 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• general.failure
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-06 17:17
Ik heb m nu een aantal dagen en ben er zeer tevreden mee (zie review) maar ik snap nog steeds niet waarom mijn radio zo slecht is. Hebben jullie daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-End587
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-05 15:35
Heb de mijne nu een week en ja de radio is slecht
Kwa ontvangst niet dat zit wel in orde (even goed als mn SE w910i)
Maar als ik switch van 3fm naar 538 schakelt hij zich uit , als ik fastforward naar 538 pakt hij de zender wel
en in het geheel reageert de radio traag / sloom spontaan uitvallen bij wisselen zender

Mijn vraag was meer als ik hem will rooten/upgraden naar 2.2 kan ik dan gewoon het [Motorola Milestone] Rooten & Custom ROM's volgen??

omdat de camera het dan toch niet doet en verlies ik mijn radio functie dan ook??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Milestone is geen XT720...
Dus dat kan niet nee aangezien alle benodige software / bestanden speciaal voor de Milestone geschreven zijn

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-End587
Tja dat dacht ik al de specs komen behoorlijk overeen maar ja de camera , radio en het toetsenbord zijn idd wel andere hardware
dat word zoeken :'(
en anders gewoon proberen en kijken waar het schip strand maar daar wacht ik nog wel ff mee

edit

dockrunner doet het ook op de xt720
Je krijgt dan een mooi schermpje te zien alsof hij in het dockingstation zit

[ Voor 43% gewijzigd door The-End587 op 09-08-2010 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-06 23:05
Weet iemand al of hij rootable is? ik vind wat dingen over hotplug exploit maar niet iets echt simpels/concreets om te rooten.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• The-End587
je xt720 rooten/unrooten gaat met universal androot -v1.6.1

[ Voor 3% gewijzigd door The-End587 op 22-09-2010 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
Moto heeft bevestigd dat froyo definitief NIET naar de xt720 komt, nu vroeg ik me af of er al een soort custom rom is met 2.2 net als de gewone milestone.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
Hier: http://forum.lowyat.net/topic/1667176 staat een stukje bij "Root for Apps2sd, JIT, and Nextheme/Genesis"

Ik vroeg mij af of mensen dit hebben gedaan, ik heb de files gedownload en ik zie dat het is geschreven voor de US rom, ik heb de Central Europe er op staan. Zou dit veel uitmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonathan
Wel jammer dat dit topic een beetje dood wordt.

@3dmaster ik kan je daarmee niet helpen, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is gewoon geen groot succes, zijn genoeg concurrenten op de markt die beter worden geaccepteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-06 11:42
Iemand al rom op gegooid met jit? en zo ja, merk je het? en is het allemaal nog gewoon in het Nederlands? zit er over te denken om deze telefoon aan te schaffen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
hikhakhok schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 20:36:
Iemand al rom op gegooid met jit? en zo ja, merk je het? en is het allemaal nog gewoon in het Nederlands? zit er over te denken om deze telefoon aan te schaffen. :)
Niet doen man. Dit ding is echt een flop :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-06 11:42
Rossi46 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 20:46:
[...]

Niet doen man. Dit ding is echt een flop :N
Hoezo?:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:18

nlboy

Alles kitz?

Echt jammer dat het een flop is, want na mij weten is dit de enige Android telefoon met Xenon flash.
* nlboy gaat toch dan maar verder met zijn N82.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
Ik heb dexters 2.2.1 erop staan en die werkt voortreffelijk.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=939644

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-End587
ik sinds vandaag ook en werkt perfect
snelheid in quadrant
2.1 update 1 stock 468
2.2.1dexster v1.3 839
overclock 1000mhz 1089
linpack Mflops 13,759

ik ga later in de week ook even die motblur er op zetten
even kijken of dat wat is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
Heb je ook flash adobe 10.1 op de browser nu???

En werkt de fm-radio nu ook nog (volume)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-End587
ja 10.2 flash en de radio volume doet het ook maar staat nog een beetje hard (komt nog een fix voor)

op de XDA XT720 forum vindt je alles om 2.2 er op te zetten inclusief youtube howto

ik zelf heb de rom van khalpower en werkt erug goed

en die van dexter ook erop gehad is ook stabiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Ik heb sinds gister de Motorola en tot nu toe redelijk tevreden. :) Merkte al snel dat de snelheid van de XT720 al snel tegenvalt, maar voor het geld hoor je mij niet echt klagen. Binnenkort ga ik een review plaatsen op tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Ok ik ben redelijk ontevreden met de XT720. Natuurlijk is ie iets ouder, maar wel erg traag als ik weer terug wil naar de Home pagina. Ook valt ie regelmatig uit (tijdens gesprekken, maar ook als ik er op bezig ben). Als laatste is de headset (3,5mm jack) instabiel wanneer ik er een headset heb aangesloten.

Komt dit iemand bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-End587
ja die punten komen me bekend voor behalve de 3,5jack problemen meestal is de headset stuk(of gaat het begeven)

Ik zou als ik jouw was echt overwegen om er een aangepaste rom op te zetten
de plus punten zijn echt de moeite waard (dit is tenslotte tweakers.net)
en is stabieler dan de motorola 2.1 build kwa bellen en gebelt worden

flash
app2sd
makkelijk een beetje overklokken en onderkloken
thetering
verdubbeling van de prestaties zie post van mij hierboven
meer instellingen die gebaseerd zijn op htc sense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• general.failure
Sinds een paar weken heb ik deze http://cincinnatibell.com/milestoneupgrade/ 2.2 update draaiend, en die werkt echt perfect. Het is een complete, simpele step-by-step (alle downloads worden bijgeleverd), die je met minimale computer kennis in nog geen half uur doorloopt. Er is een pdf bij die alles exact uitlegt. (Windows PC nodig)
Het is een semi-officiële update van een Amerikaanse telco.

De snelheid is niet merkbaar veranderd, alleen als je uit de toetsblokkade schuift is er een iets langer delay.
Met 2.1 had ik nog wel eens een vastloper, maar nu in 2 weken nog geen een.
Het enige manco dat ik heb kunnen ontdekken is dat de media-knop niet meer werkt, dat knopje waarmee je het fotoapp of de filmcam kunt activeren, direct naast de shutter.
Fotograferen en filmen (opstarten app via shortcut) gaat gewoon prima (zelfde app).
Oja, je mist de shortcut linksonder en rechtsonder (groene telefoontje en blauwe envelopje) om snel naar telefoon of mail toe te gaan, maar daar zijn genoeg desktopvervangers voor.
Aangezien ik in verschillende talen mail/sms ben ik blij met de multi-language spelingscorrectie van 2.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Klinkt goed general, misschien dat ik het na de reparatie ga installeren. :)

Het icoontjes laden heb ik opgelost door een code in te voeren in een terminal programma (ander topic op tweakers). Werkt nu perfect, alleen heb ik soms last van vastlopers en/of spontaan restart.Daarom maar even die costum rom installeren.

[ Voor 69% gewijzigd door nlboy op 10-08-2011 02:16 ]

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Als mijn telefoon gerooted is vervalt dan de garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

general.failure schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:58:
Sinds een paar weken heb ik deze http://cincinnatibell.com/milestoneupgrade/ 2.2 update draaiend, en die werkt echt perfect. Het is een complete, simpele step-by-step (alle downloads worden bijgeleverd), die je met minimale computer kennis in nog geen half uur doorloopt. Er is een pdf bij die alles exact uitlegt. (Windows PC nodig)
Het is een semi-officiële update van een Amerikaanse telco.

De snelheid is niet merkbaar veranderd, alleen als je uit de toetsblokkade schuift is er een iets langer delay.
Met 2.1 had ik nog wel eens een vastloper, maar nu in 2 weken nog geen een.
Het enige manco dat ik heb kunnen ontdekken is dat de media-knop niet meer werkt, dat knopje waarmee je het fotoapp of de filmcam kunt activeren, direct naast de shutter.
Fotograferen en filmen (opstarten app via shortcut) gaat gewoon prima (zelfde app).
Oja, je mist de shortcut linksonder en rechtsonder (groene telefoontje en blauwe envelopje) om snel naar telefoon of mail toe te gaan, maar daar zijn genoeg desktopvervangers voor.
Aangezien ik in verschillende talen mail/sms ben ik blij met de multi-language spelingscorrectie van 2.2
Ik probeer nu die update alleen kom ik gewoon niet verder met de SuperUser. Als ik die backupprogramma start krijg ik een foutmelding. Had jij dat niet? Ik heb ook die stap overgeslagen en flash firmware gedaan, ook daar kom ik niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• general.failure
Late reactie, maar toch...

Ik heb zonder problemen alle acties kunnen doorvoeren.

Nog altijd heel tevreden.
Ook nu nog af en toe vastlopers bij het filmen op hoge resolutie, en soms doet de photo galery software een beetje vervelend, maar voor de rest alles naar wens
Pagina: 1