Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Error] Visual C++ Runtime Library

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik vanmiddag mijn Window 7 machine heb opgestart, heb ik last van een bepaalde error. Deze is als volgt:

Runtime Error!

Program: <varies>

This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way.
Please contact the application's support team for more information.

Na het zoeken op google, las ik dat het herinstalleren van het programma dat het veroorzaakt, het probleem zou moeten verhelpen. Hier is echter een probleem. Alle applicaties die iets grafisch willen weergeven, geven deze error. Hierbij kan je denken aan spellen, amBX, maar ook aan het afspelen van video bestanden met WMP/VLC. Muziek wordt wel normaal afgespeeld.

Ik weet dat het probleem niet vanuit mijn videokaart komt, Youtube speelt zowel video als geluid normaal af.

Wat ik zelf nog geprobeerd heb om het probleem op te lossen, is door een systeem herstel te doen naar 2 weken geleden. Dit heeft echter het probleem niet verholpen. Ook heb ik de (wat ik kon vinden) laatste versie gedownload van de library (vcredist_x64). Na het installeren en opnieuw opstarten heeft dit echter ook het probleem niet verholpen. Windows update vermeldt dat Windows up-to-date is.

Ik gebruik op dit moment de Windows 7 professional 64-bit editie als OS.

Weet iemand een oplossing voor deze error?

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31
Ik weet dat het probleem niet vanuit mijn videokaart komt, Youtube speelt zowel video als geluid normaal af.
Youtube gebruikt geen video-overlay, en de meeste spellen en VLC (in standaard modus) wel. Dus ik zou als ik jou was een andere versie van je video kaart driver installeren...

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
Hallo djexplo,

Bedankt voor het reageren. Op je advies heb ik van de NVidia site de laatste drivers van mijn videokaart gedownload en opnieuw geïnstalleerd. Na het installeren tevens ook de PC opnieuw opgestart, maar helaas blijft de error zich voordoen. Voor het gemak heb ik een screenshot gemaakt van foutmelding die optreedt.

Afbeeldingslocatie: http://web15.twitpic.com/img/112693029-1c0102c89369c87acc8e2f79447fc8ea.4c0e9a38-full.png

Heeft iemand nog een suggestie?

PS. Mocht het zo zijn dat je niet de laatste versie van de drivers bedoeld, heb je een advies waar ik deze drivers veilig kan downloaden?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2010 21:30 . Reden: Spelfout, NVideo in plaats van NVidia :) ]