Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09 23:17
Ik bezit nu een half jaar De Philips 37PFL9603d/10.
Maar ben eigenlijk nog niet tevreden over mijn eigen gekozen beeldinstellingen, heb er verder ook niet heel veel verstand van.

Dus wat is de beste configuratie/beeldinstelling voor deze tv?
Graag een complete configuratie.

Bvb dank.

4.320WP | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slow whoop
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:58
Er is helemaal niet zoiets als "de beste instellingen". Als die er wel zouden zijn dan had Philips de televisie van tevoren al wel zo ingesteld zonder dat je ze zou kunnen veranderen. Alle veranderingen door de gebruker zouden dan immers een verslechtering van het beeld zijn.

De beste instellingen voor een TV hangen volgens mij af van:
1) De persoon
2) Het licht in de ruimte waar de TV in staat
3) De bron die je bekijkt (analoog, digitaal, Full HD)

Als 1, 2 en 3 gelijk zijn kun je heeft het denk ik pas zin om instellingen van dezelfde type televisie te vergelijken.

Waarom kun je niet zelf aan per instelling bekijken wat jij het mooiste vindt bij je eigen televisie? Als je per instelling goed de verschillen kunt zien lijkt me dat je ook een optimum kunt kiezen. Als je geen verschil kunt zien maakt het kennelijk niet uit hoe die instelling staat en hoef hem ook niet te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09 23:17
ik vraag om een goed bevonden instelling door meerdere persoon, geen commentaar..

4.320WP | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:44
Even ter verduidelijking: het is hier geen helpdesk waar je je vraag pleurt en een antwoord verwacht.
Dus als iemand - in dit geval slow whoop - de moeite neemt om te onderbouwen waarom je zelf moet bepalen wat het mooiste is, dan is het wel zo netjes om vriendelijk te blijven en niet met "ik wil een antwoord, geen commentaar" te komen.

Maar om toch even een beetje te helpen: kijk eens bij de TV afdeling van avforums.com, zoek daar naar jouw TV (9603) en kijk of daar een algemeen topic over is. Goede kans dat daar ook de "beste settings" besproken worden.