Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoe heet / werkt dit effect?

Pagina: 1
Acties:
  • 327 views

• jayb0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 13:33
Weet iemand hoe het effect heet/werkt dat op www.travelbird.nl gebruikt wordt? Het effect wat ik bedoel is het kleine menu rechts bovenin wat onder je browserbalk blijft als je scrollt. Het scrollt als het ware mee. Het zit ook in de magento admin en daar vind ik het erg handig, scheelt soms een hoop scrollen!

Ik wil het gaan gebruiken op de website www.daghit.nl

Alvast bedankt!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:03
Position: fixed ;)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Google...

Of View Page Source...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:03
Of 'eigen inzet' inderdaad. ;)

Maar de source is wel een zootje. Wel een #comment.fixed maken in CSS en vervolgens met jQuery die class toevoegen indien !msie6. Heeft position:fixed een negatief side-effect in IE6? Voor zover ik kan zien niet, dus waarom niet gewoon direct aan IE6 voeren? Mag dan wel niet werken, het introduceert ook geen bugs, voor zover ik kan zien. :)

[ Voor 85% gewijzigd door Jaap-Jan op 08-06-2010 19:38 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:24

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Kan iemand even .. ? doen we hier niet aan. We verwachten wat meer eigen inzet. Lees ook Het algemeen beleid #quickstart nog even door.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.