Helemaal niks deed het weer vanmiddag bij @homo. Heel Deventer lag plat. gaat echt geweldig de laatste tijd....snelheid en ping bij gamen is ook al KLOTE! newsserver odet het ook af en toe.....ik word er strontziek van!
Hmm, men is momenteel in de regio Den Bosch bezig met een onderhoud? Mischien is dat het... Of woon je daar niet in de buurt?Op zaterdag 10 maart 2001 19:41 schreef killerbolt het volgende:
Helemaal niks deed het weer vanmiddag bij @homo. Heel Deventer lag plat. gaat echt geweldig de laatste tijd....snelheid en ping bij gamen is ook al KLOTE! newsserver odet het ook af en toe.....ik word er strontziek van!
[edit]
Sorry, weer's verkeerd gelezen... Deventer ligt hier idd niet in de buurt.
Heb jij er ook last van dat je ping meestal super is maar dan ook gewoon een paar minuten naar iets van boven de 600 gaat?Op zaterdag 10 maart 2001 19:41 schreef killerbolt het volgende:
@h is echt de laatste kut hier in groningen 
3 maart 2 uur eruit
4 maart 3 uur eruit
7 maart 3 uur eruit
9 maart 4 uur eruit
10 maart 2 uur eruit
en dat is tot zover ik kon zien dat ik thuis was !
het is echt om tejanken
3 maart 2 uur eruit
4 maart 3 uur eruit
7 maart 3 uur eruit
9 maart 4 uur eruit
10 maart 2 uur eruit
en dat is tot zover ik kon zien dat ik thuis was !
het is echt om tejanken
We zijn hier niet het nationale zeikpunt providers ofzo.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()