Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Nu mijn Creative Fatal1ty na 3 jaar het langzaam begint te begeven, vond ik het tijd voor een nieuwe headset.

Ik zoek iets waar ik goed muziek mee kan luisteren, bij voorkeur met een goede bass weergave.

Iedereen roept dan meteen: "Sennheiser PC350!!". Ik heb ze zelf opgehad bij een vriend, en ik vond ze niet lekker zitten, en de geluidskwaliteit is niet wat ik er van had gehoopt, met name de bass was slecht. (In combinatie met een X-fi Extreme Audio).

Nu kwam ik langs de Beyerdynamic MMX300, een geweldige headset, met een geweldige prijs van €300. Dat ligt net iets boven mijn budget, maar gelukkig heeft Beyerdynamic ook de MMX2 in het arsenaal.

De reviews op internet zijn allemaal goed over de MMX2, maar ik kon op GoT of de pricewatch niks vinden. Heeft iemand ervaring met de MMX2 of heeft iemand nog een alternatief?

- D422

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
Ik heb een paar jaar geleden voor hetzelfde probleem gestaan, en ben toen zelf voor een relatief onbekende koptelefoon gegaan:
de Audio-Technica ATH-A700
Moet zeggen dat ik er nog geen spijt van heb gehad.

Voordelen:
- Uitstekende geluidskwaliteit (ook muziek)
- Hij valt over mijn oren heen, wat inhoud dat hij het omgevingsgeluid goed buiten sluit en ik hem de hele dag op kan hebben zonder problemen.
- Stevig, heb hem al een paar jaar nu en er is nog niets kapot. Ook de kabel is stevig genoeg dat er geen draadjes los gaan zitten of ergens slecht contact maakt.

Nadelen:
- Geen microfoon aan de headset zelf, wel een los microfoontje die je met een clipje kan bevestigen (ikzelf vind dat overigens een voordeel, hou niet van een mic voor mijn mond)
- Slecht leverbaar in NL (zit een zaak in Schiedam die hem levert, maar daar ben ik de naam even van kwijt)
- Het is geen specifieke 'gamer'-koptelefoon (al betekend dat niet dat je niet precies kan horen waar geluiden vandaan komen ;) )

Prijskaartje, toen ik hem kocht rond de € 200,- meen ik :)

Edit: shop gevonden:
http://www.audiocontrolsh...rs_id=38&products_id=1326

[ Voor 4% gewijzigd door Morax op 08-06-2010 16:24 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Simpel....

Steelseries Siberia v2 black, met usb.

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBakers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-08 12:17
Al gekeken naar de Logitech G35 7.1 headset ?

pricewatch: Logitech G35 gaming headset

Valt bij zeer veel gamers over de hele wereld goed in de smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K0L3N
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-09 13:34
Ik ben ook veel meer een fan van een fatsoenlijke hifi headset, zo'n technica is leuk, of een goede sennheiser (al hebben die eigenlijk een versterker nodig) en dan een zalman clip microfoon, dat ding pikt echt alles op, heb hem wel eens op mijn bureau liggen en dan kan ik gewoon verder praten.