Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptMeatball
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-07 11:09
Zoals jullie aan de titel kunnen lezen staat het geheugen van mij Satio vol, niet de mem-card maar het 77mb grote interne geheugen. Nou staat er volgens geheugenstatistieken 49 mb in m'n "Messages" folder, maar helaas ik heb net mijn 1500 berichten verwijderd, en guess what? De vrije ruimte ging van 2,5 mb naar 3,7 mb.

Ik kan voor de rest helemaal niets verwijderen, en in explorer kom ik er ook maar niet achter waar het probleem zit, ook niet bij verborgen mappen, want die staan gewoon op weergeven.

Iemand ideeën?

Mijn V&A Advertenties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dingen die als eerste in mij opkomen:

- foto's
- video's (al dan niet zelf gemaakt)
- apps (java?)

Ik heb zelf geen satio dus ik kan je niet gerichter helpen helaas.
Heb je na het verwijderen de telefoon herstart? Het kan zijn dat hij dan de ruimte opnieuw berekent.

Een uiterste optie is een factory reset, maar dan heb je het probleem natuurlijk niet echt opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:42

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Heb je ook je verzonden items gewist? Een hoop mensen vergeten dat nl :)

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptMeatball
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-07 11:09
Weet je, ik zal nog eens een software suite van SE op me pc zetten. Denk je dat je alles verwijderd, staat er heel mooi in beeld:
Bestanden verwijderd

maar als je dan voor de eerste keer op je telefoon kijkt staan al je berichten er niet meer. maar als je dan een update installeert, dan heb je opeens al je 1500 berichten weer. No wonder it's full. Never deleted.

QATC.

Mijn V&A Advertenties!