Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ie8] Altijd gemaximaliseerd openen

Pagina: 1
Acties:

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
situatie:

Ik wil in ie8 altijd alle vensters gemaximaliseerd hebben. Dus ook al klik ik een linkje aan waar een code achter zit die zegt dat hij bijv 400 x 300 moet zijn, dan wil ik toch dat ie8 zelf beslist dat hij maximisized moet zijn.

Wat ik al heb geprobeerd:
- met de functie f12 het beeld ingesteld op de resolutie die mijn scherm is
Dit werkt opzich wel, alleen wanneer ik een pop-up scherm krijg dan wordt deze toch weer klein
- Ie8 gestart en gemaximaliseerd en dan afgesloten.
Hij houd dan idd de instelling vast als ik hem opnieuw start maar een pop-up scherm is weer klein

Wat een oplossing is, is om http://www.computeridee.n...ubriek=1620616&id=1657431 te installeren.

Maar ik wil dit liever zonder extrax tooltje doen, maar de vraag is Kan dit?

Verwijderd

Lijkt me toch gewoon op deze manier te kunnen? :

Afbeeldingslocatie: http://img715.imageshack.us/img715/2224/imageshackmb.jpg

Weet niet welke OS je gebruikt, maar zal in grote lijnen het zelfde zijn.

• andreict
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 09:24:
Lijkt me toch gewoon op deze manier te kunnen? :

[afbeelding]

Weet niet welke OS je gebruikt, maar zal in grote lijnen het zelfde zijn.
als je dat doet, opent hij idd ie8 gemaximaliseerd, maar een pop-up dmv een link op een website opent dan weer kleiner.

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Waarom zou je dat willen, sommige popups zijn gewoon ontworpen om in een kleinvenster weergegeven te worden. Maximaliseer je die dan komt er een klein vakje met content rechts boven in te staan. de rest is dan gewoon wit

Verwijderd

Weet precies niet waarom je iets zou willen maximaliseren, maar het zou op deze manier kunnen :

- Klik met de rechtermuisknop in het nieuwe venster, klik op Snelkoppeling maken en vervolgens op OK.
- Sluit het nieuwe venster.
- Open de snelkoppeling op het bureaublad die u in stap 1 hebt gemaakt.

Met behulp van deze procedure kunt u de inhoud van het geopende venster in een gewoon browservenster openen, waarna u in dit venster kunt schuiven, het venster kunt maximaliseren en het formaat ervan kunt aanpassen.

Bron : Support.Microsoft

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2010 11:12 . Reden: Typo ]

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-10 14:26
Er bestaat een programma die het IE Window Maximizer. Die gebruik ik ook en werkt goed hoor :)

• andreict
The_Ghost16 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:14:
Er bestaat een programma die het IE Window Maximizer. Die gebruik ik ook en werkt goed hoor :)
die had ik ook in mijn topic start gezet, maar ik wil nou juist geen extra tooltjes installeren.
Pagina: 1