Goeie dag,
Ik zit met een probleem.
Ik heb sinds kort een mooie home cinema gekocht.
Nu speelt die eigelijk bijna alles af ook mkv maar omdat die codecs zo snel gaan wil et nog wel es gaan stotteren omdat die het niet volledig ondersteunt.
Nu heb ik ook een mooie pc waarvan ik de codecs altijd simpel kan updaten
Dus ik zat te denken, als ik nou mijn pc op me home cinema aan sluit? dat zou heel mooi zijn.
Maar hoe ga ik in hemelsnaam 5.1 naar mijn home cinema sturen? want het moet natuurlijk wel 5.1 zijn anders is het zonde.
Wat nog beter zou zijn is dat ik het beeld ook naar me cinema kan sturen.
Dus misschien dat het van me pc alles in hdmi kabel gepropt kan worden dus geluid een beeld en dat dan in me cinema kan pluggen?
Maar apart zou ook werken natuurlijk.
Ik heb wat lopen zoeken maar heb nit echt een duidelijk antwoord kunnen vinden, teminste niet echt op de manier hoe ik het wil.
wat info.
suround set : LG HB954 SA 5.1
Geluidskaart : standaart van Asus Striker mobo
Bedankt
Ik zit met een probleem.
Ik heb sinds kort een mooie home cinema gekocht.
Nu speelt die eigelijk bijna alles af ook mkv maar omdat die codecs zo snel gaan wil et nog wel es gaan stotteren omdat die het niet volledig ondersteunt.
Nu heb ik ook een mooie pc waarvan ik de codecs altijd simpel kan updaten
Dus ik zat te denken, als ik nou mijn pc op me home cinema aan sluit? dat zou heel mooi zijn.
Maar hoe ga ik in hemelsnaam 5.1 naar mijn home cinema sturen? want het moet natuurlijk wel 5.1 zijn anders is het zonde.
Wat nog beter zou zijn is dat ik het beeld ook naar me cinema kan sturen.
Dus misschien dat het van me pc alles in hdmi kabel gepropt kan worden dus geluid een beeld en dat dan in me cinema kan pluggen?
Maar apart zou ook werken natuurlijk.
Ik heb wat lopen zoeken maar heb nit echt een duidelijk antwoord kunnen vinden, teminste niet echt op de manier hoe ik het wil.
wat info.
suround set : LG HB954 SA 5.1
Geluidskaart : standaart van Asus Striker mobo
Bedankt
Blaad