Ik kreeg net op mijn secundaire gmail account een melding dat mijn account vanuit china is benaderd. Nu log ik hier zelden op in dmv het intypen van het password en gebruik ik de AV suite eset (incl firewall) dus ik verwacht geen keylogger.
Voor de zekerheid zou ik toch mijn windows 2003 server pc even nalopen aangezien deze geen gebruikt maakt van een extra firewall (draait alleen teamspeak 3 beta en een apache voor lokaal gebruik).
Nu ben ik geen windows 2003 expert (ik doe er zelden iets mee) dus ik weet niet of ik op de goede plek kijk, maar bij computer>manage>logs>security zie ik een hele berg log on/off van een anonymous user (event 538, 540). Is dit normaal?
Is er evt nog een ander log dat ik zou moeten checken?
alvast bedankt...
Voor de zekerheid zou ik toch mijn windows 2003 server pc even nalopen aangezien deze geen gebruikt maakt van een extra firewall (draait alleen teamspeak 3 beta en een apache voor lokaal gebruik).
Nu ben ik geen windows 2003 expert (ik doe er zelden iets mee) dus ik weet niet of ik op de goede plek kijk, maar bij computer>manage>logs>security zie ik een hele berg log on/off van een anonymous user (event 538, 540). Is dit normaal?
Is er evt nog een ander log dat ik zou moeten checken?
alvast bedankt...
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.