Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Weet je zeker dat je het goed hebt ingesteld in de Catalyst driver? Of bij Beeldscherminstellingen van Windows 7?
Ja, echt... 100%.fakuris schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 09:01:
Weet je zeker dat je het goed hebt ingesteld in de Catalyst driver? Of bij Beeldscherminstellingen van Windows 7?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Wacht ff, je legt hier iets verkeerd uit of je maakt een cruciale denkfout...
Je zegt dat wanneer je de boel omdraait, de andere tv niet meer werkt... Dan ligt het juist aan de kabels of aansluitingen, aangezien beide tv's op dezelfde aansluiting wel werken en niet op de andere. Er moet dus ergens in die verbinding iets mis zitten, of begrijp ik het nou verkeerd? Zou eventueel ook een driver issue kunnen zijn. Zou je daar iets duidelijker over kunnen zijn?PC met een 8800GTS kaart en 2 tv's. Alleen 1 tv werkt nog. Ligt niet aan bedrading of PC, want als ik de tv's omruilde, deed de andere tv het niet meer.
[ Voor 3% gewijzigd door MicGlou op 08-06-2010 19:33 ]
Ja sorry, is misschien beetje wazig... zie plaatje (tv's en kabels genummerd):

Vier situaties getest. Groen omcirkeld welke tv werkt. Je ziet dus dat alles wat uit "dezelfde poort komt" werkt. Dus ik dacht dat het kwam door de videokaart. Nieuwe videokaart gekocht: precies zelfde probleem...
Enig idee?

Vier situaties getest. Groen omcirkeld welke tv werkt. Je ziet dus dat alles wat uit "dezelfde poort komt" werkt. Dus ik dacht dat het kwam door de videokaart. Nieuwe videokaart gekocht: precies zelfde probleem...
Enig idee?
Heb je geprobeerd de videokaarten te verwisselen op het moederbord?
Mischien wil 1 van de 2 PCI-E sloten het niet meer doen.
Het enige wat ik kan bedenken. :-)
//edit
Verkeerd gelezen. Het gaat om 1 videokaart met 2 sloten. Mijn excuses.
Bericht lijk ik niet te kunnen verwijderen.
Mischien wil 1 van de 2 PCI-E sloten het niet meer doen.
Het enige wat ik kan bedenken. :-)
//edit
Verkeerd gelezen. Het gaat om 1 videokaart met 2 sloten. Mijn excuses.
Bericht lijk ik niet te kunnen verwijderen.
[ Voor 28% gewijzigd door WernerL op 08-06-2010 20:17 ]
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
En wat gebeurt er als je maar 1 tv aansluit op die "defecte" dvi poort?
Ik denk ik vraag het toch maar. Je weet nooit, aangezien 1 DVI poort het gewoon niet doet...
Heb je in dit scherm alles goed staan...
Heb je in dit scherm alles goed staan...
Als zelfs met een nieuwe videokaart hetzelfde probleem is... dan heb je uiteraard al heel wat dingen uitgesloten. Je hebt zo te zien de kabels ook gewisseld, daar kan het dus ook niet inzitten. Dan blijft dus eigenlijk alleen nog maar over; driver/catalyst probleem of verkeerde instellingen. Als die instellingen etc. wel kloppen dan zou het eventueel een defecte pci-e lane kunnen zijn, alhoewel mij dat niet erg waarschijnlijk lijkt. Dat zal je dan ook eigenlijk alleen maar vast kunnen stellen als je een complete reinstall hebt gedaan van de pc om er heel erg zeker van te zijn dat het niet ergens in de software zit.
1 ding is mij overigens nog steeds niet duidelijk, werkt die bewuste poort wel als je maar 1 monitor hebt aangesloten? Als dat het geval is dan is het 99% zeker dat er iets gewoon niet goed ingesteld staat.
1 ding is mij overigens nog steeds niet duidelijk, werkt die bewuste poort wel als je maar 1 monitor hebt aangesloten? Als dat het geval is dan is het 99% zeker dat er iets gewoon niet goed ingesteld staat.
Pagina: 1