Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Actinide
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-03-2018
Hallo tweakers,

Ik ben van plan om een paar nieuwe onderdelen voor mijn pc te halen. Nou ben ik van plan een Asrock M3N78D te halen. Op dat moederbord zit een NVIDIA nForce 720D Chipset. Hierbij wil ik ook een GPU halen maar dat is een ATI (HD 5670, 1GB). Werkt dat wel met het moederbord?

MVG.

P.S. Ik hoop dat dit het goede forum is. Ik zat te twijfelen tussen deze of die van grafische kaarten, maar het heeft met beide te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

1 x PCI Express 2.0 x16 slot (blue @ x16 mode)

en dan nu de GPU

PCI Express® based PC is required with one X16 lane graphics slot available on the motherboard

Tada even zoek op google wat je mobo heeft en wat de GPU nodig heeft.

↓ volgende bericht hieronder ↓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Actinide
Mexel schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:32:
1 x PCI Express 2.0 x16 slot (blue @ x16 mode)

en dan nu de GPU

PCI Express® based PC is required with one X16 lane graphics slot available on the motherboard

Tada even zoek op google wat je mobo heeft en wat de GPU nodig heeft.
sorry als mijn vraag niet duidelijk was maar ik bedoel werkt een Nvidia chipset wel met een ATI kaart? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja :) Alleen CrossFire of SLI wordt een probleem, maar daar heb jij geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:43
Actinide schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 08:01:
[...]

sorry als mijn vraag niet duidelijk was maar ik bedoel werkt een Nvidia chipset wel met een ATI kaart? ;)
Je vraag was wel duidelijk, maar waarom zou het niet werken? Zoals Mexel al aangeeft, zolang de communicatie tussen videokaart en chipset via een (gestandaardiseerd) PCI-e slot gaat zou het gewoon moeten werken. En als je toch zo twijfelt, Asrock heeft minstens zulke mooie bordjes met een Ati chipset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Actinide
Oké dan red ik me nu wel! bedankt voor de hulp! _/-\o_
Pagina: 1