Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een aantal dagen wil mijn scherm niet meer draaien zodra ik het toetsenbord uitschuif.
Het blijft dan in de portretstand staan en je ziet niet meer wat er op het scherm gebeurd.
Last, want het toetsenbord werkt wel nog.

Daar ik het toestel nu bijna 2 jaar heb, mag ik binnenkort weer verlengen bij Vodafone.
2 redenen om een nieuw toestel te nemen.
Echter zie ik door de huidige markt het bos echt niet meer. Zoveel verschillende toestellen, kan wel reviews lezen, maar die zeggen mij niks meer, de review van de X1 was ook lovend, maar heb er nog spijt van...
Wie kan mij adviseren in een nieuw telefoon?

Heb een wensen/eisen lijstje samengesteld.
Buiten onderstaande lijst, moet het toestel vooral SNEL zijn, de X1 is gewoon bagger traag.
Vooral met opstarten.
Ook de stabiliteit geeft te wensen over, ding blijft regelmatig hangen.
Heb diverse custom rom's geprobeerd, maar dat gaf helaas geen verbetering.

Wat moet mijn ideale telefoon nog allemaal kunnen:
- GPS
- HDSPA/3G
- Qwerty Toetsenbord (tenzij zo'n onscreen ding echt net zo goed werkt... ik tik namelijk complete reisverslagen op zo'n ding, zie website in signature. Ook even snel op mail reageren doe ik ook met het qwerty tobo).
- Internet mogelijkheden
- Bellen/SMS (triple band, wereldwijd bruikbaar).
- Bluetooth
- WLAN
- MicroSD slot
- 3.5mm jack aansluiting
- MiniUSB aansluiting
- MP3/JPG support
- Exchange support
- POP3/IMAP support
- Hotmail support
- TomTom support
- Flitsnav (net voor als je net even die ene auto in wil halen, maar er toch nog ergens een flitser staat).
- MS Office documenten support
- PDF Support

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is niet de bedoeling dat jij hier een lijstje met eisen neerplempt en dat wij het dan voor jou uit gaan zoeken. In de Pricewatch kun je uitzoeken welke modellen aan je eisen voldoen en vervolgens kun je reviews en ervaringen lezen en die tegen elkaar afwegen. Mocht je dan nog specifieke vragen hebben kun je een topic openen, maar dit is in ieder geval niet de manier.

Dit topic is gesloten.