[Windows CE] Executable die explorer.exe start?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Ik heb een GPS met Windows CE. Wanneer het apparaatje wordt aangezet wordt automatisch het bestand /Volume/Navigator.exe aangeroepen.

Nu heb ik ondertussen een helehoop applicaties geïnstalleerd en zou ik graag hebben dat Windows Explorer wordt gestart wanneer ik hem aanzet. Uiteraard kan ik de Windows CE-versie van Total Commander gebruiken, maar Windows Explorer vind ik eigenlijk handiger.

Het probleem is echter: snelkoppelingen naar /Windows/explorer.exe werken niet omdat dat geen executables zijn. Ik ben dus op zoek naar een executable die /Windows/explorer.exe opent onder Windows CE, maar ondanks het feit dat het redelijk simpel lijkt kan er niets over terugvinden.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

euh .. een batch file mischien ?

dus gewoon een file aanmaken,"runexplorer.bat"
met als inhoud "c:[pad]\iexplorer.exe"

[ Voor 68% gewijzigd door Fish op 07-06-2010 20:16 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Ondersteund Windows CE batch-scriptjes? En dan nog: ik neem aan dat een batch-scriptje niet gewoon runt wanneer je de extensie van BAT naar EXE wijzigt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ik zou niet weten waarom niet, weining ervaring met ce, maar een batch bestand is zo oud als de weg naar rome
Als ik google op wince batch krijg ik toch wel de nodige bemoedigende resultaten moet ik zeggen

ow wacht je wil het bestand navigator.exe letterlijk vervangen .....

[ Voor 15% gewijzigd door Fish op 07-06-2010 20:29 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
in het register zoeken naar de startup?

WinCe heeft trouwens ook gewoon een startup folder in het startmenu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mysterieworld
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Gewoon even Navigator.exe naam veranderen in bijvoorbeeld Navigator1.exe
En dan explorer.exe koperen in de maap van Navigator.exe , en dan hernoemen naar Navigator.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Probleem is dat ik vanuit ActiveSync niet echt de mogelijkheid heb om explorer.exe te kopieren. Misschien dat dat vanuit Total Commander wel lukt, even testen.

In het register zoeken heb ik geen zin in, ik wil dat het blijft als ik een reset doe. Maar de manier van mysterieworld lijkt me wel handig.

EDIT: Damn, moeilijker dan ik had gedacht. Total Commander geeft ook al een Access Denied, ook bij het kopieren gewoon. Iemand nog een suggestie?

[ Voor 19% gewijzigd door Petervanakelyen op 07-06-2010 20:51 ]

Pagina: 1