Beste tweakers. Ik heb net mijn ramptelefoon, G900, mogen opsturen voor een RMA. Net twee weken voor de garantie dus dat is wel fijn. Maar nu heb ik geen telefoon. Alleen een oude Sagem my202C. Ik kan me niet voorstellen dat ik daar dik voor moet betalen om dat ding te onlocken. Er zit totaal geen waarde aan. Maar om puur simpel te bellen/smsen is het voor mij wel essentieel. Hoe krijg ik die code eraf? Hij is bij Telfort geregistreerd. Daar zou je hem eraf kunnen laten halen als het toestel ouder is dan 1 jaar. Probleem is dat mijn telfort geblokeert is omdat mijn nummer niet meer bestaat (te lang niet gebruikt). Hoe ga ik dit oplossen.
Mocht dit tegen de policy ingaan dan is dat niet zo, ik heb betaald voor mijn toestel en wil het gebruiken. Dat wordt mij onmogelijk gemaakt dus ben ik op zoek naar een manier om hem wel te gebruiken.
Mocht dit tegen de policy ingaan dan is dat niet zo, ik heb betaald voor mijn toestel en wil het gebruiken. Dat wordt mij onmogelijk gemaakt dus ben ik op zoek naar een manier om hem wel te gebruiken.
No one can predict the market! - Who the hell knows!