Draadloze router voor ADSL over ISDN

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabski
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-06 11:02
Ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe router (draad & draadloos) maar ik heb jammer genoeg ADSL over ISDN, volgens mij heb ik hier dan weer een router voor nodig met een RJ11 aansluiting. (Annex B?)

Nu ben ik een leuk routertje tegen gekomen de Linksys WAG120N-B, mijn vraag, is dat de juiste router voor een ADSL over ISDN aansluiting?

Of hebben jullie misschien nog suggesties voor een leuk routertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 04:00
Die Linksys zal prima voldoen, Annex-B=ISDN. Er zullen vast "betere" zijn met meer features, maar ik denk dat dit een goede keus is.
Bedenk wel dat het vervangen van een ADSL modem iets meer moeite zal kosten, je moet wel een aantal "aparte" instellingen doen, tenzij die ADSL modems van tegenwoordig dit automatisch kunnen.
Het kan zijn dat je je username+password in moet voeren, zoek deze dus alvast op, of kijk of je ze uit je oude modem kan halen. Echt plug & play is het niet. Bij een normale router (zonder modem), werkt het iets makkelijker.

Je kan natuurlijk ook een draadloze access-point/router nemen, en deze op één van de poorten van je huidige ADSL modem hangen.

[ Voor 12% gewijzigd door eX0duS op 07-06-2010 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabski
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-06 11:02
mijn huidige router is het jammer genoeg aan het begeven :P

Dat van die instellingen wist ik niet, maar is vast wel te doen denk ik (hoop ik :P)

Als ik het goed begrijp zal die linksys geen miskoop zijn?

Hartstikke bedankt voor je reactie!