Heeft er iemand een idee waar je een degelijk stofzuigertje kan vinden voor broodkruimels, stof en ander vuil vanonder je toetsenbord te halen? Ik heb al op Amazon en DealExtreme rondgesnuffeld maar daar vind ik alleen maar prulletjes waarop men allemaal slechte ratings gaf. Met name omdat de zuigkracht van die dingen nagenoeg onbestaand is, dus geen zwaar vuil kan opzuigen. En de gewone stofzuiger vind ik iets te log om over mijn laptoptoetsenbord te gaan, omdat ik niet tussen de letters kan gaan ermee. Een kruimeldief heb ik niet en lijkt me ook iets te duur, speciaal en alleen voor 1 keer per maand eens een toetsenbord schoon te maken.
Let wel, ik woon in België dus met winkels in Nederland ben ik niet veel. Tenzij het online valt te bestellen, wat dan ook weer extra duur zal zijn vanwege verzendingskosten van NL naar BE.
Regards
Let wel, ik woon in België dus met winkels in Nederland ben ik niet veel. Tenzij het online valt te bestellen, wat dan ook weer extra duur zal zijn vanwege verzendingskosten van NL naar BE.
Regards
[ Voor 8% gewijzigd door fANAT1C op 07-06-2010 15:49 ]