Toon posts:

Onoplosbaar probleem, help

Pagina: 1
Acties:
  • 212 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb een probleem met mijn pc en ik kan er maar niet achterkomen wat het is, elke keer dat ik mijn pc opstart en in windows kom dan schakelt die zichzelf meteen uit (geen reboot).

op volgorde wat ik al heb gedaan,

Windows opnieuw geinstaleerd (viel ook hier een keer uit, 2de keer ging goed)

nieuwe videokaart een Asus EAH4670 (was van plan om deze toch al te kopen)
nieuwe voeding 520w
geheugen getest (geen problemen)

al het hulp is welkom.

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Is het probleem plotseling gekomen, of is er iets vooraf gebeurd?

Wat zijn daarnaast je volledige specificaties van je systeem?

Signature

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Begin eerst eens met Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door te nemen.
Of je probleem onoplosbaar is weet je pas als je alle mogelijke oplossingen hebt geprobeerd, maar dat lijkt me hier nog niet aan de orde.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:48

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit kan echt van alles en nogwat zijn. Op basis van de info die je geeft kunnen we niet veel meer doen dan de stappen die al in Hangen en Opstartproblemen troubleshooter beschreven staan voor je kunnen voorkauwen.

Dat is niet de bedoeling hier. GoT is voor de problemen waar je met eigen inzet niet uit kunt komen. Die troubleshooter kun je prima zelf doorlopen.

Daarnaast is je topicstart veel te karig mbt info - je geeft geen volledige specs, niet van de oorspronkelijke onderdelen, niet van waar je mee vervangen hebt, en ook niet hoe je getest hebt. Qua software geef je niet aan welk OS je draait (er zijn nogal wat versies van Windows). Daar kunnen we dus weinig mee.

Om deze twee redenen gaat dit topic dicht.

Bovendien verzoek om voortaan een informatievere topictitel te kiezen. Iedereen wil hulp, dus zegt "help" weinig. "Onoplosbaar probleem" zegt niets over wat dat probleem dan is. Iets als "PC schakelt na laden OS meteen uit" was veel beter geweest.

[ Voor 20% gewijzigd door dion_b op 07-06-2010 14:45 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.