Toon posts:

Oude e-mails kopiëren met datum en bijlage

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Op het werk hebben ze een tijdje geleden nieuwe pc's aangeschaft, na een doorstart. Op de oude computers staan echter nog e-mails, met waardevolle informatie zoals facturen, orders etc.

Ik moet deze e-mails op mijn huidige computer kunnen lezen, met bijlage, en heel belangrijk: De datum moet te zien zijn, want we moeten een e-mail kunnen terughalen naar aanleiding van de datum.

Doorsturen van de mails is geen optie, ze krijgen dan allemaal de datum van vandaag als ontvangstdatum. Het zijn enkele duizenden e-mails (van 5 jaar).

Weet iemand hoe dat moet? In de map waar outlook de e-mails zou opslaan, is niks te vinden, en in outlook zelf kom ik ook niet veel verder.

-D422

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Welk mail programma gebruik je?
Outlook? Zoek dan eens op mail exporteren.

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:14
bedrijfscomputers?

staan de mails niet op een server dan?

verder: welke versie outlook, (express)?, daarna is google je beste vriend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:00

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op maandag 07 juni 2010 @ 14:14:
Beste Tweakers,

Op het werk hebben ze een tijdje geleden nieuwe pc's aangeschaft, na een doorstart. Op de oude computers staan echter nog e-mails, met waardevolle informatie zoals facturen, orders etc.

Ik moet deze e-mails op mijn huidige computer kunnen lezen, met bijlage, en heel belangrijk: De datum moet te zien zijn, want we moeten een e-mail kunnen terughalen naar aanleiding van de datum.

Doorsturen van de mails is geen optie, ze krijgen dan allemaal de datum van vandaag als ontvangstdatum. Het zijn enkele duizenden e-mails (van 5 jaar).

Weet iemand hoe dat moet? In de map waar outlook de e-mails zou opslaan, is niks te vinden, en in outlook zelf kom ik ook niet veel verder.

-D422
Misschien kun je even aangeven (zoals hierboven ook al gesuggereerd) wat voor e-mailsysteem je hebt enneh..wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt.

Daarbij is dit niet echt een Windows Client vraag, dus hij staat in het verkeerde forum...aangezien je gebruik maakt van Outlook ga ik hem ff verplaatsen naar OFF :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:17
Het beste is de mail importeren in de nieuwe mail omgeving. Hiervoor mag je wel wat duidelijker zijn welk mail programma gebruikte je en wat gebruik je nu?