Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV
Verwijderd
Over het algemeen word er niets met de aparte partitie gedaan met het herstellen van OS. Tenminste dat was bij mijn laptop zo. Ik had een C en een D schijf.
Alle data van de D schijf bleef staan na een herinstallatie.
Alle data van de D schijf bleef staan na een herinstallatie.
Ok op goed vertrouwen ga ik het proberen! Ik laat wel weten of het gelukt is, dankjewel.
Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV
STOP!!!!thomaskroon schreef op maandag 07 juni 2010 @ 13:40:
Ok op goed vertrouwen ga ik het proberen! Ik laat wel weten of het gelukt is, dankjewel.
Altijd een backup maken, wat je ook doet. Je moet uberhaupt een backupstrategie hebben. Zomaar restoren is het domste wat je kunt doen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Afgezien van het enorme basic gehalte van deze vraag is het natuurlijk altijd verstandig om een backup te maken van je bestanden.thomaskroon schreef op maandag 07 juni 2010 @ 13:35:
Hallo,
Ik wil Vista op mijn HP pc graag terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Ik heb geen cd'tje van Vista, maar heb op andere fora gelezen dat je met opstarten en F11 indrukken al een eind komt.
Ik heb een andere partitie gemaakt met bestanden etc.
Mijn vraag: ben ik ook die bestanden kwijt als ik herstel? Of moet ik ze op een externe schijf zetten?
Bvd.
Overigens had je met een beetje eigen inzet natuurlijk ook zelf een antwoord op je eigen vraag kunnen vinden. Misschien dat je voor je volgende topic even de regeltjes door kunt nemen, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.
Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt.
Dit topic gaat dus op slot!
Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier
Dit topic is gesloten.
![]()