Al een week ben ik bezig om een 3 files van de tape af te halen, maar keer op keer gaat het niet goed.
De opzet: Er zijn 2 tape units.
Unit 1: bestanden
Unit 2: beelden
Nu zijn er beelden weggegooid dus moeten we die terug halen. Normaal is dat niet mogelijk.
Als de juiste bestanden hebben aangeklikt wordt de restore job uitgevoerd.
Hij zegt dat de job is met succes is uitgevoerd. In de map waar we terug willen hebben is het echter leeg.
Kijken we verder bij de log dan staat er dat hij 0 bytes heeft restored (logisch dat de map leeg is)
Wat heb ik zoal al gedaan.
Diverse tapes gebruikt (wekelijkse en maandelijkse), maakt helaas geen verschil.
Verwisselen van unit, maakt ook niets uit.
Andere 'beelden' gekozen helaas komen die ook niet terug. job log zegt wel succes maar weer 0 bytes
Kies ik voor 'bestanden' die zet hij wel terug. (succes met xxx bytes en dat klopt dan, dan zijn de bestanden ook terug te vinden.)
Wat is het probleem?
Hopelijk kan iemand mij helpen. Mijn dank zal groot zijn.
De opzet: Er zijn 2 tape units.
Unit 1: bestanden
Unit 2: beelden
Nu zijn er beelden weggegooid dus moeten we die terug halen. Normaal is dat niet mogelijk.
Als de juiste bestanden hebben aangeklikt wordt de restore job uitgevoerd.
Hij zegt dat de job is met succes is uitgevoerd. In de map waar we terug willen hebben is het echter leeg.
Kijken we verder bij de log dan staat er dat hij 0 bytes heeft restored (logisch dat de map leeg is)
Wat heb ik zoal al gedaan.
Diverse tapes gebruikt (wekelijkse en maandelijkse), maakt helaas geen verschil.
Verwisselen van unit, maakt ook niets uit.
Andere 'beelden' gekozen helaas komen die ook niet terug. job log zegt wel succes maar weer 0 bytes
Kies ik voor 'bestanden' die zet hij wel terug. (succes met xxx bytes en dat klopt dan, dan zijn de bestanden ook terug te vinden.)
Wat is het probleem?
Hopelijk kan iemand mij helpen. Mijn dank zal groot zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door RobbyTown op 07-06-2010 13:13 ]
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe