Een week geleden had ik een probleem met de voeding van mijn computer. het viel nog binnen de garantie dus heb er beroep op gedaan. er is verteld dat ze de voeding zullen vervangen en danwel de voeding los danwel de complete PC naar hun te brengen voor een reparatie. na 2 dagen kreeg ik een bericht dat deze gerepareerd was en hem kon ophalen. Nou hebben ze tot mijn verbazing niet de voeding vervangen maar een geheel nieuwe pc gegeven. Ik heb hen verteld dat op die andere pc gegevens stonden die ik nog nodig heb, en ook dat er werdt gezegd dat ze alleen de voeding zouden vervangen. na wat excuses te hebben aangeboden zouden ze de pc weer terughalen en alsnog de voeding vervangen.
Nu heb ik gisteren een mailtje gekregen dat deze pc "kwijt"is, ze kunnen hem niet meer vinden.
Dus heb ik een probleem, ben gegevens kwijt, ik back-up dingen wel maar lang niet alles, en meestal op de 2e harde schijf in die zelfde pc. En was ook in de veronderstelling dat alleen de voeding vervangen moest worden en dus ben niet naar een speciale zaak gegaan die er een back-up van kan maken..
Maar nu heb ik ook het probleem dat al die persoonlijke en bedrijfs gegevens zomaar op straat komen te liggen. aangezien het bedrijf niet weet waar deze pc op dit moment is.
Kan ik aanspraak doen op een vergoeding voor deze verloren gegevens?
Nu heb ik gisteren een mailtje gekregen dat deze pc "kwijt"is, ze kunnen hem niet meer vinden.
Dus heb ik een probleem, ben gegevens kwijt, ik back-up dingen wel maar lang niet alles, en meestal op de 2e harde schijf in die zelfde pc. En was ook in de veronderstelling dat alleen de voeding vervangen moest worden en dus ben niet naar een speciale zaak gegaan die er een back-up van kan maken..
Maar nu heb ik ook het probleem dat al die persoonlijke en bedrijfs gegevens zomaar op straat komen te liggen. aangezien het bedrijf niet weet waar deze pc op dit moment is.
Kan ik aanspraak doen op een vergoeding voor deze verloren gegevens?