[iPhone] In water gevallen.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4r4h4n
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-08 16:21
Hallo,

Na een heel fijn dagje op het bootje van mijn ouders gevaren te hebben, gleed ik bij het afsluiten uit. Ik had zojuist mijn iPhone 3G in mijn zak gedaan, lekker is dat. Heb hem eerst gefohnt, daarna twee dagen in de rijst gehad en hij werkt 100%.Alleen zijn er hele grote heldere plekken midden op het beeldscherm. Op het beginscherm is het nog niet zo erg maar zodra je applicaties met een lichte achtergrond opent is het echt heel vervelend. Ook verschijnen onder bepaalde hoeken diagonale heldere strepen op het beeldscherm. Weet iemand of die vanzelf weggaan of zijn daar trucjes voor?

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:31

Maxow

Hidden Sound System

Geen antwoord op je vraag, maar door oxidatie op je moederbord etc verwacht ik sowieso geen al te lange levensduur meer van je telefoon om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw schermpje in laten bouwen kost zo'n 100 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Je had hem eerst moeten uitspoelen met demiwater, nu blijft er genoeg achter om langzaamaan het ding aan te tasten. Ik vrees dan ook dat-ie het binnenkort begeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4r4h4n
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-08 16:21
Ok,bedankt iedereen. Ik denk dat er niks anders op zit dan naar de verzekering opsturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

d4r4h4n schreef op maandag 07 juni 2010 @ 15:41:
Ok,bedankt iedereen. Ik denk dat er niks anders op zit dan naar de verzekering opsturen..
Ik hoop dat waterschade gedekt is dan.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.Kebab
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Maxow schreef op maandag 07 juni 2010 @ 13:20:
Geen antwoord op je vraag, maar door oxidatie op je moederbord etc verwacht ik sowieso geen al te lange levensduur meer van je telefoon om eerlijk te zijn.
Ken 2 mensen waarvan de iPhone op de bodem van een meer heeft gelegen. Dat is vorige zomer gebeurd en beide iPhones werken nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVisionz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05-2022
RemcoDelft schreef op maandag 07 juni 2010 @ 13:47:
Je had hem eerst moeten uitspoelen met demiwater, nu blijft er genoeg achter om langzaamaan het ding aan te tasten. Ik vrees dan ook dat-ie het binnenkort begeeft.
Wat is demiwater en waar koop je het, wat doet het en waarom moet je dit erop doen ? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

iVisionz schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:19:
[...]

Wat is demiwater en waar koop je het, wat doet het en waarom moet je dit erop doen ? |:(
Water op zich is niet geleidend. Water is geleidend door 'vervuiling' die er in zit, metalen enz...

Demiwater is zuiver water. Dus dit spoelt het vuil weg en dit oxideert ook niet.

Je kan het kopen bij de apotheker.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

A.Kebab schreef op maandag 07 juni 2010 @ 18:20:
[...]

Ken 2 mensen waarvan de iPhone op de bodem van een meer heeft gelegen. Dat is vorige zomer gebeurd en beide iPhones werken nog prima.
Ja, en wat zouden ze erna gedaan hebben om het op te lossen? Handig als je dat erbij zegt ;)
iVisionz schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:19:
[...]

Demiwater is 100% clean water. Zonder metaaldeeltjes of wat voor zooi dan ook die electronica kan verwoesten. Waar? Geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1993
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 11:02
Nou uit er ervaring met andere smartphones. Weet ik wel dat het na verloop van tijd steeds verder weg trekt en zo goed als niks meer van te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:18
[b][message=34139603,noline]

Demiwater is 100% clean water. Zonder metaaldeeltjes of wat voor zooi dan ook die electronica kan verwoesten. Waar? Geen idee.
Gewoon in de supermarkt, word gebruikt voor het stoomijzer...

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 15:42

Sebazzz

3dp

Snake schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:20:
[...]
Je kan het kopen bij de apotheker.
Het kan ook bij de Albert Heijn tegenwoordig.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

De volledige term is 'gedemineraliseerd water'. Daaronder wordt het ook (in België toch) verkocht.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:31

Croga

The Unreasonable Man

tc982 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:23:
Gewoon in de supermarkt, word gebruikt voor het stoomijzer...
Het "strijkwater" wat in de supermarkt te koop is, is zeker geen demi water!

Demi water staat voor "gedemineraliseerd water". Water waar alle mineralen uitgehaald zijn.
"strijkwater" uit de supermarkt is alleen ontkalkt! Daarnaast is er nog een geurtje aan toegevoegd. Dat is heel wat anders dan gedemineraliseerd.

Demiwater is vaak wel bij de apotheek te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 12:10

Slapstick

Me, myself or I

en ook bij de supermarkt, maar dan wel bij een grotere en het staat niet als strijkwater, maar als gedemineraliseerd water met een auto op het etiket ;)

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Yep, Halfords e.d hebben het ook wel, deed/doe je in een autoaccu als je hem gaat opladen.
Tegenwoordig is bijna alles van die onderhoudsvrije modellen, daarom bij de meeste wellicht niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:18
Croga schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:28:
[...]

Het "strijkwater" wat in de supermarkt te koop is, is zeker geen demi water!

Demi water staat voor "gedemineraliseerd water". Water waar alle mineralen uitgehaald zijn.
"strijkwater" uit de supermarkt is alleen ontkalkt! Daarnaast is er nog een geurtje aan toegevoegd. Dat is heel wat anders dan gedemineraliseerd.

Demiwater is vaak wel bij de apotheek te koop.
Achzo, mijn ouders gebruiken toch gedeminiraliseerd water, zo staat het er toch op. Ik neem aan dat dat voldoende is. Gewoon te vinden in de Makro en Delhaize ( belgië )

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:28
[verwijderd]

[ Voor 89% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zo'n beetje elke supermarkt of drogist verkoopt dit spul wel. Verder Halfords en bouwmarkten.

Voor waterkoeling in PC's gebruik ik en vele andere mensen dat. Daarmee krijg je namelijk geen aanslag in waterblokken.
Pagina: 1