"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
extra--> accounts --> toevoegenOp zaterdag 10 maart 2001 19:14 schreef lyzer het volgende:
hoe moet je trouwens hotmail accounts aan je oulook toevoegen?
met welke instellingen?
de rest wijst zich vanzelf
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
ook kan ik dit dus wel doen met mijn gmx account maar niet met mijn hotmail? wat is dit voor een vage aktie van msn?Op zaterdag 10 maart 2001 19:02 schreef bombadil het volgende:Ik wil dat alle 3 mijn hotmail accounts hun emails in een dezelfde map komen.ik hoopte dit met bericht regels te kunnen doen. helaas bij "als bericht van een account met een bepaalde naam afkomstig is" kan ik alleen het account van mij provider seleceteren?!
ik heb ook bij het instellen vande hotmail account, de standaard waarden die outlook voor hotmail gaf gebruikt. Zijn er toevallig ook de normale adressen van pop3.hotmail.com ofzo bekend die ik kan gebruiken?
Verwijderd
de rest wijst niet voor zich zelf want anders wist ik het zelf ook welOp zaterdag 10 maart 2001 20:51 schreef bombadil het volgende:
[..]
extra--> accounts --> toevoegen
de rest wijst zich vanzelf
Ik gebruik oulook 2000 en het toevaogen van een hotmail account staat er niet bij
Dat zou mooi zijn, maar helaas. Hotmail is en blijft webmail... Dat gedoe via Outlook is meer een soort improvisatie vind ik.Op zaterdag 10 maart 2001 21:48 schreef bombadil het volgende:
Zijn er toevallig ook de normale adressen van pop3.hotmail.com ofzo bekend die ik kan gebruiken?
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
ik heb laatst gelezen dat alleen outlook express je hotmail kan lezen...Op zondag 11 maart 2001 17:49 schreef lyzer het volgende:
[..]
de rest wijst niet voor zich zelf want anders wist ik het zelf ook wel
Ik gebruik oulook 2000 en het toevaogen van een hotmail account staat er niet bij
het werkt hier anders als een tiet
Hier staat tekst
Pagina: 1