Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr-dennis86
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-04 19:02
Mijn bedrijf is van Windows XP naar Windows 7 overgegaan.
Met Win XP konden wij in de active directory zoeken naar computers die via RIS geinstalleerd zijn.
(Active Directory draaid op windows 2003)

Zie: http://www.computerperfor...ages/W2K3/RISComputer.jpg

http://www.experts-exchan...Directory/Q_23723687.html
Toen kreeg je namelijk een tabbal Remote Install te zien bij de eigenschappen van een computer.

Nu wij over zijn gegaan naar Win 7 zijn we deze optie kwijt.

Iemand een idee hoe ik deze weer terug kan krijgen _/-\o_ ?

Gr,

[ Voor 21% gewijzigd door mr-dennis86 op 07-06-2010 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:08

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

In je vorige topics al gekeken?

Daarbij mis ik een beetje wat je zelf al hebt gevonden, waarnaar je hebt gezocht en welke Technet-artikelen je probleem wel/niet beschrijven en waar je dus vastloopt om het te implementeren.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Via RIS kun je geen Windows 7 meer deployen, dit is vervangen door WDS (Windows Deployment Services), en dat werkt op een 'iets' andere manier.

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:04
Misschien dat je even kunt aangeven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google?

Misschien dat je voor je volgende topic even de regeltjes door kunt nemen, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt.

Voor de verschillen tussen WDS en RIS verwijs ik je dan ook graag naar Google... :+