Constructor

Pagina: 1
Acties:
  • 714 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net Constructor gekocht en geinstalleerd, als ik het spel start krijg ik de foutmelding: Kan Constructor CD niet vinden (hij zit toch echt in de CD-ROM drive...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus, dat spel heb ik heeeel lang geleden ook wel es gespeeld. Best leuk vond ik het toen...

Uhm, is CD schoon? Kan je CD-Rom speler andere cd's wel spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Probeer als je meerdere CD-dingen heb (writer?) hem van de andere drive te installeren (die met de laagste letter, denk ik).

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaPurno
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-07 09:41
Misschien dat je er niks mee doet maar vandaag is ConstructorHD (remake 20th aniversary ) gratis te verkrijgen op gog.com vanaf 3 uur met redeem code CNXZTWUC Dan kan je hem via steam gaan spelen ;) De HD versie komt ook uit voor PS4, Xbox one en Nintendo Switch zie de facebook pagina van Constructor voor meer info.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
16 jaar later... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaPurno
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-07 09:41
Betekend niet dat hij het niet leuk zou vinden om het nu weeris op te pakken. En misschien die het kennen van vroeger die het leuk vinden om het weeris te spelen. Met een multiplayer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quellien
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-09 13:05

Quellien

Excrement producer

FREE ORIGINAL 1997 CONSTRUCTOR GAME ON PC for all our fans. PLEASE LIKE OUR FACEBOOK PAGE.
The time has come. Here is the promo code and link to GOG to get your free copy of the original 1997 Constructor. on PC. Just click on the link and enter the promo code
Promo code code is: CNXZTWUC and it can be activated here https://www.gog.com/redeem. The code will only work after 3pm CET time today and not before.
PLEASE DO NOT TRY TO DOWNLOAD BEFORE 3pm CET TIME AS YOUR CODE WILL NOT WORK. THE CODE IS VAILID FOR 24 HOURS ONLY AND EXPIRES AT 2.59pm TOMORROW FEBRUARY 1st
Volgens mij is het niet de HD versie, maar het origineel van 1997, zoals op de facebook pagina (hierboven gequote) te lezen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
ThaPurno schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 13:47:
Betekend niet dat hij het niet leuk zou vinden om het nu weeris op te pakken. En misschien die het kennen van vroeger die het leuk vinden om het weeris te spelen. Met een multiplayer :)
Dat is zeker waar. Ik heb nog nooit eerder een necro post in een topic van 16 jaar gezien, vandaar mijn reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grenco
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:20
ThaPurno schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 13:47:
Ik denk dat de AMD Athlon van TS dat mogelijk niet trekt, daarnaast is hij ook niet echt actief meer op Tweakers zo te zien. (Zijn laatste post was in 2003)

Maar als je denk dat hij het kan waarderen zou je even contact met hem kunnen opnemen via ICQ.
:9

Righty-dokey matey-bloke flap old salty sea-dog amigo skipjack jockstrap piano-tuner, let's see you balls this one up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Grenco schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 15:11:
[...]

Ik denk dat de AMD Athlon van TS dat mogelijk niet trekt, daarnaast is hij ook niet echt actief meer op Tweakers zo te zien. (Zijn laatste post was in 2003)

Maar als je denk dat hij het kan waarderen zou je even contact met hem kunnen opnemen via ICQ.
:9
:+

Dit topic is inderdaad niet echt relevant meer, dus gooi ik hem dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.