Goed, beamer gekocht na hier wat adviesen te hebben ingewonnen. Het is een Acer H5360. Nu staat die nog niet op een definitieve plek. Maar nu staat het beeld te hoog. Nu kan ik in het menu de h. position en v. position aanpassen. Alleen blijft die op 0 staat hoe ik ook op het pijltje naar links/rechts druk. Misschien dat het ergens gelockt staat. Ik kan alleen niet vinden waar. heb een heledag in topics lopen neuzen en op google lopen zoeken en handleidingen doorzocht. Kunnen jullie me helpen? Ik kon hier geen topic over vinden. Was deze er wel dan mijn excusses
Kan je het softwarematig niet bijstellen? Op het werk hier zit een nVidia kaart in de laptop, en daar kan ik het in de drivers gewoon bijstellen. Wellicht kan dit ook met een ATi kaart.
Misschien staat je beamer op een soort automatische modus waarin je het niet kan bijstellen?
Misschien staat je beamer op een soort automatische modus waarin je het niet kan bijstellen?
Nee op mijn xbox 360 kan ik die optie niet vinden. o en ter informatie. Hij zit aangesloten op d-sub wou vanavond hdmi gaan proberen maar in d-sub moet het toch ook werken?
Ah, hij hangt aan een X-box. Dan kan je dat wellicht niet bijstellen via de bron.
Probeer je beamer eens te resetten naar default. Mogelijk helpt dat al.
In de VGA aansluiting zou het ook gewoon moeten werken ja. Probeer ook eens het inputsignaal te veranderen (bijvoorbeeld 75Hz ipv 60Hz). Ik weet niet of je X-box dat kan. Maar soms kan zoiets raars helpen
Probeer je beamer eens te resetten naar default. Mogelijk helpt dat al.
In de VGA aansluiting zou het ook gewoon moeten werken ja. Probeer ook eens het inputsignaal te veranderen (bijvoorbeeld 75Hz ipv 60Hz). Ik weet niet of je X-box dat kan. Maar soms kan zoiets raars helpen
Goede opties en bedankt voor het snelle reageren. Ik ga het vanavond even proberen
Oh ja, ik weet niet of beamers die optie hebben, maar misschien is er wel een firmware update voor? Dat kan mogelijk bugs verhelpen. Als het een bug is natuurlijk.
Dergelijke budget projectoren hebben nooit een elektrische lensshift.
De optie waar jij het over hebt is om het beeld zelf wat te kunnen verschuiven net als bij een pc monitor.
Kijk even of die projjector überhaupt lensshift heeft, mocht hij dit hebben is het hoogstwaarschijnlijk handmatig te verstellen.
De optie waar jij het over hebt is om het beeld zelf wat te kunnen verschuiven net als bij een pc monitor.
Kijk even of die projjector überhaupt lensshift heeft, mocht hij dit hebben is het hoogstwaarschijnlijk handmatig te verstellen.
"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."
oke dat zal ik kijken. Maar de beamer staat recht en het beeld gaat omhoog. Dit is dan toch niet normaal?
Pagina: 1