Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HELE vette graphics op een gebouw :D

Amsterdam

Madrid

Brussel

Singapore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 09:51

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Mocht je meer willen weten over de techniek, dan moet je kijken naar Sience of the Movies van Discovery Channel. Deze hebben een uitzending over het bedrijf van deze techniek.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Falcon schreef op maandag 07 juni 2010 @ 09:33:
Mocht je meer willen weten over de techniek, dan moet je kijken naar Sience of the Movies van Discovery Channel. Deze hebben een uitzending over het bedrijf van deze techniek.
Er is niet één bedrijf die dit doet want zo klonk het wel. Deze filmpjes specifiek zijn van NuFormer, de enige in Nederland en misschien zelfs de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Het is echt supervet, en ik vraag me af waarom ik er niet bij was ( :( ), maar wat heeft dit verder te maken met het zelf maken van gfx? :)

Wat ik trouwens wel grappig vind is dat dit eigenlijk nog veel verder gaat dan wat men in de jaren '70/'80 allemaal verwachtte van wat er na 2000 allemaal zou komen...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:41

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik was even bang dat dit ging over het zo ridicuul mogelijk versieren van je huis in het kader van het WK. Dit ziet er een stuk beter uit dan ik verwacht had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik vind het niet erg als hier wordt gediscussieerd over de stijl van de decoraties, of als er meer voorbeelden worden aangehaald. Ik zie het daarentegen niet zo 1-2-3 gebeuren dat Tweakers nu spontaan hun eigen geveltje gaan decoreren.

Als het 'n te erg opsomtopic wordt, schop ik hem naar de HK. Enne, laten we inderdaad niet wegzakken naar foto's van je WK-gevel. Het moet artistiek blijven.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:36
Studenten van de HvA hebben hier ook al mee gespeeld: http://www.urbanprojection.nl/
Ik heb het toen mogen aanschouwen (bij mij om de hoek) en het was wel erg leuk gedaan. Dit was dus nogal gefocussed op de ramen, niet persee op het hele gebouw.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Zoiets hadden ze toch ook bij het glazen huis in Groningen? Toen ze de eindstand presenteerden?

Was weel gaaf om te zien idd :)

@hieronder: kort maar krachtig :+

[ Voor 12% gewijzigd door maarud op 08-06-2010 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:24
maarud schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:37:
Zoiets hadden ze toch ook bij het glazen huis in Groningen? Toen ze de eindstand presenteerden?

Was weel gaaf om te zien idd :)
Jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gwystyl schreef op maandag 07 juni 2010 @ 13:27:
Ik was even bang dat dit ging over het zo ridicuul mogelijk versieren van je huis in het kader van het WK. Dit ziet er een stuk beter uit dan ik verwacht had :)
Ja dat WK gebeuren komt nu al mijn neus uit 8)7

Dit is idd een stuk beter dan oranje vlaggetjes van a naar b!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik mis visuals hier! Graphics Tweakers beschikken vaak over creativiteit, maar ik weet toch echt niet wat ik me bij bovenstaande projecten allemaal mag voorstellen! Post 'n plaatje!

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Graffiti research lab verzamelt soortgelijke projecten:
http://graffitiresearchlab.com/?blog

Prachtige initiatieven vind ik, stuk voor stuk _/-\o_

[ Voor 100% gewijzigd door Ward Vr op 13-06-2010 22:34 ]

Pagina: 1