HELE vette graphics op een gebouw 
Amsterdam
Madrid
Brussel
Singapore
Amsterdam
Madrid
Brussel
Singapore
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Er is niet één bedrijf die dit doet want zo klonk het wel. Deze filmpjes specifiek zijn van NuFormer, de enige in Nederland en misschien zelfs de Benelux.Falcon schreef op maandag 07 juni 2010 @ 09:33:
Mocht je meer willen weten over de techniek, dan moet je kijken naar Sience of the Movies van Discovery Channel. Deze hebben een uitzending over het bedrijf van deze techniek.
Dat zit wel Schnorr.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
[ Voor 12% gewijzigd door maarud op 08-06-2010 13:40 ]
Jepmaarud schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:37:
Zoiets hadden ze toch ook bij het glazen huis in Groningen? Toen ze de eindstand presenteerden?
Was weel gaaf om te zien idd
Ja dat WK gebeuren komt nu al mijn neus uitgwystyl schreef op maandag 07 juni 2010 @ 13:27:
Ik was even bang dat dit ging over het zo ridicuul mogelijk versieren van je huis in het kader van het WK. Dit ziet er een stuk beter uit dan ik verwacht had
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
[ Voor 100% gewijzigd door Ward Vr op 13-06-2010 22:34 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq