"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Er is niet één bedrijf die dit doet want zo klonk het wel. Deze filmpjes specifiek zijn van NuFormer, de enige in Nederland en misschien zelfs de Benelux.Falcon schreef op maandag 07 juni 2010 @ 09:33:
Mocht je meer willen weten over de techniek, dan moet je kijken naar Sience of the Movies van Discovery Channel. Deze hebben een uitzending over het bedrijf van deze techniek.
Wat ik trouwens wel grappig vind is dat dit eigenlijk nog veel verder gaat dan wat men in de jaren '70/'80 allemaal verwachtte van wat er na 2000 allemaal zou komen...
Dat zit wel Schnorr.
Als het 'n te erg opsomtopic wordt, schop ik hem naar de HK. Enne, laten we inderdaad niet wegzakken naar foto's van je WK-gevel. Het moet artistiek blijven.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Ik heb het toen mogen aanschouwen (bij mij om de hoek) en het was wel erg leuk gedaan. Dit was dus nogal gefocussed op de ramen, niet persee op het hele gebouw.
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Was weel gaaf om te zien idd
@hieronder: kort maar krachtig
[ Voor 12% gewijzigd door maarud op 08-06-2010 13:40 ]
Jepmaarud schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:37:
Zoiets hadden ze toch ook bij het glazen huis in Groningen? Toen ze de eindstand presenteerden?
Was weel gaaf om te zien idd
Ja dat WK gebeuren komt nu al mijn neus uitgwystyl schreef op maandag 07 juni 2010 @ 13:27:
Ik was even bang dat dit ging over het zo ridicuul mogelijk versieren van je huis in het kader van het WK. Dit ziet er een stuk beter uit dan ik verwacht had
Dit is idd een stuk beter dan oranje vlaggetjes van a naar b!
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
http://graffitiresearchlab.com/?blog
Prachtige initiatieven vind ik, stuk voor stuk
[ Voor 100% gewijzigd door Ward Vr op 13-06-2010 22:34 ]