Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Corel Paintshop Photo:greyscale in combinatie met kleurtekst

Pagina: 1
Acties:

• dEX2340
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-08 13:26
Ik gebruik sinds kort Corel Paintshop Photo Pro X3 en voor onze trouwuitnodiging wil ik de foto in zwart-wit (ik gebruik daarvoor de optie greyscale). Daarna wil ik tekst toevoegen op de foto maar die tekst wil ik in het rood. Maar het programma laat dit niet toe, ik kan enkel tekst toevoegen in grijsschakeringen.

Ik heb al geprobeerd om de tekst met een ander programma toe te voegen (met Paint ...) maar dan is de tekstkwaliteit niet goed genoeg.

Alvast bedankt voor uw hulp!

iPhone XR

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Je zet het hele bestand om in iets wat alleen uit grijstinten bestaat. Het is dan logisch dat je geen kleuren kunt toevoegen.

Wat je moet doen is alleen je afbeelding desatureren. Hoe je dit doet in Paintshop weet ik niet, daarvoor moet je even googlen :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-11 22:51

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Of nadat het greyscale is gemaakt maak je de image properties weer RGB en kleur je letters in/

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• dutch_camel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 13:29

dutch_camel

It's Orange!

In PSP heb je Increase en Decrease Color Depth.

Start met je Z/W afbeelding, en Increase dan naar RGB, zoals degene boven me ook vermelde. Daarna kan je gewoon kleur toevoegen, al dan niet al layer.

Zie onderstaand:

Afbeeldingslocatie: http://slotjes.files.wordpress.com/2010/06/psp.png

~... this doesn't look like Kansas to me, Toto... ~

• dEX2340
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-08 13:26
Hartelijk dank voor jullie reacties. Ik probeer het deze avond.

Grts van een leek

iPhone XR