Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.
Dat heeft niets met je kast te maken, dat heeft te maken of je SATA configuratie in AHCI staat, en of je ze in windows 'veilig' verwijderd. Check ook even of de juiste chipsetdrivers geïnstalleerd hebt.mr.loepie schreef op zondag 06 juni 2010 @ 21:14:
tevens is het zo dat corsair beweerd dat het hotswap drives zijn , als ik in windows mijn schijf eruit trek verdwijnt de drive letter indd zoals het hoor druk ik deze weer in de pc krijg ik een mooie BSOD
Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.
is er nog iemand die een oplossing of idee heeft voor mijn hoge temps?
maar krijg nog steeds een bsod als ik de schijf eruit trek en er weer in duw.
ik heb ook weer naar mn temps gekeken die zijn nu iets lager maar niet veel
cpu 43
NB 49
SB 47
MB 28
zijn dit normale temps? van de cpu vind ik het te hoog , maar zijn die andere niet te gek?
nog een vraag ., ik heb nu 1 fan onderin voor intake en 4 voor out, de 3 fans boven in op mn rad blazen naar buiten is het beter om die om te draaien zodat ze naar binnen blazen?
[ Voor 19% gewijzigd door mr.loepie op 07-06-2010 20:34 ]
Als je een kast vol stof wilt dan kan je dat doen, maar ik raad het je niet aanmr.loepie schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:27:
ik heb het veranderd in de bios naar ahci. en heb de laatst5e chipset drivers erop .
maar krijg nog steeds een bsod als ik de schijf eruit trek en er weer in duw.
ik heb ook weer naar mn temps gekeken die zijn nu iets lager maar niet veel
cpu 43
NB 49
SB 47
MB 28
zijn dit normale temps? van de cpu vind ik het te hoog , maar zijn die andere niet te gek?
nog een vraag ., ik heb nu 1 fan onderin voor intake en 4 voor out, de 3 fans boven in op mn rad blazen naar buiten is het beter om die om te draaien zodat ze naar binnen blazen?
Weet inmiddels dat je 800D heb maar had een vraag over die kast die in andere fora's niet beantwoord werd.
Misschien jou reactie op het volgende:
Nog een paar vraagje's,
hoe zit het met het ligt lek bij de aan/uit knop?, zie je ook wit ligt bij de randen van dat kleine paneeltje? en ik neem aan dat je de kleur niet kan veranderen anders dan een ander ledje?
En het klepje boven aan, waar de frontpannel aansluitingen achter zitten, komt deze na 1 klik helemaal naar benden(horizontaal) of blijft deze halverwege hangen?
En dan jullie menig over het volgende:
Concept 2 pc's in 1 kast, standaard ATX bord waar die hoordt, gwn een standaard gaming-rig zeg maar.
En dan een miniITX of NanoITX op het tussen panneel(liggend) voor 24/7 sharing en douwnlouding....
alvast bedankt.
Arguing on the internet is like running the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
En het is downloading, niet douwnlouding
[ Voor 10% gewijzigd door FastFred op 11-06-2010 16:34 ]
Dit om de vele on nodige topic's tegen te gaan.
Maar goed, zal rekening houden met het topic-kapen hoor, ben gewoon opzoek naar gebruikers ervaring.
Groeten
Arguing on the internet is like running the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
en het klepje gaat in 1x naar beneden blijft niet hangen,
voor de rest EEN SUPERKAST !!
Dankje voor je reactie, hij is inmiddels besteld en onderweg.
Wanneer ik ga beginnen met de bouw en modden, zal ik een verzoek tot tread starten doen.
Greetz